Ik zit met een twijfel. Ik wil een MBA 11 inch kopen volgende week (refresh). Ik heb echter vernomen dat de MBP later dit jaar wordt gerefreshed en dan meer zoals de air wordt. Weet iemand of dit klopt? Indien hij namelijk net zo dun ( lees dunner dan de MBP nu is ) wordt dan is dat misschien een betere keuze? En iemand enig idee wat je dan kan verwachten? Geen optische drive?
Apple heeft idd aangegeven dat ze op een gegeven moment meer richting de Air gaan. De optische drive zal er dus uitmoeten om dat te bereiken. Wanneer we dat kunnen verwachten weet niemand.
Wacht even, ik pak even mijn glazen bol...
Niemand buiten apple weet dat soort dingen. Dus als je nu een nieuwe laptop nodig hebt, koop dan een nieuwe. Snap ook je vergelijking niet zo. Macbook pro's heb je in de maten 13", 15" en 17" en de air in 11" en 13". Waarom zal je niet voor een 13" air gaan dan?
*topic report gemaakt
Niemand buiten apple weet dat soort dingen. Dus als je nu een nieuwe laptop nodig hebt, koop dan een nieuwe. Snap ook je vergelijking niet zo. Macbook pro's heb je in de maten 13", 15" en 17" en de air in 11" en 13". Waarom zal je niet voor een 13" air gaan dan?
*topic report gemaakt
Er zijn geen officiële aankondigingen geweest, puur en alleen geruchten, speculaties en wishful thinking. Aangezien er hier niemand je met 100% zekerheid kan vertellen wat er gaat gebeuren, heeft dit topic weinig nut en gaat deze daarom op slot.
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Dit topic is gesloten.