Toon posts:

Hoe krijg ik mijn KPN Experiabox 787v SIP op NAT type 2?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb totaal geen verstand van internet en dingen. Ik wil graag mijn NAT van type 3 naar type 2 krijgen. Ik heb al geprobeerd wat te kloten maar dit lukt niet.

Ik heb nu mijn router gereset zodat alles weer staat zoals het was.(fabrieksinstellingen)

Ik heb een KPN Experiabox 787v SIP. Een ongelofelijk klote ding om op NAT type 2 te krijgen heb ik op internet al gelezen. Ik heb draadloos internet.

25euro voor degene die mij kan helpen en het werkend krijgt.

Alvast hartelijk dank,

[ Voor 0% gewijzigd door zeef op 09-07-2011 14:07 ]

• aZuL2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 31-01 11:11
Beschrijf eerst eens je probleem.

Want nat van type3 naar type2 klinkt mij als "een mogelijke oplossing" in de oren.

Abort, Retry, Quake ???

• Killemov
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-02 14:33

Killemov

Ik zoek nog een mooi icooi =)

Hey ... maar dan heb je ook wat!

Verwijderd

iets over crossposten en dat dat niet de bedoeling is.....

Verwijderd

Topicstarter
Mijn probleem is:

Ik had eerst via kabel geprobeerd.

Etherport 1 ingesteld op spelconsole
UPNP aanzetten
Gebruik telkens hetzelfde IP

Router opnieuw opgestart

Mijn ps3 ingesteld op kabel internet

Alles ging goed alles staat zoals het hoort te staan alleen komt er volgens die tutorial op internet type 2 te staan en bij mij staat er nog steeds type 3.

Het liefste wil ik gewoon met draadloos internet type 2 krijgen maar ik heb dus geen idee hoe ik dat moet doen.

Ik ben het gekloot zat en wil gewoon graag dat type 2 krijgen. Als ik KPN bel verwijzen ze me naar een handleiding waar ik niks wijzer van wordt.

• cpt.skydiver
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Enige oplossing: andere router :p . Wij hebben hier hetzelfde apparaat staan. Dat ding is echt onmogelijk. Helemaal dichtgetimmerd en portforwarden lijkt niets uit te halen. Kpn zou er al jaren wat aan doen maar is nooit gebeurd. Binnenkort stappen we hier over naar een andere provider die wel fatsoenlijke modem/routers levert.

Zie ook de threads op ipbforum.nl

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:23

D4NG3R

kiwi

:)

Gaat je niet lukken, de enige optie die je hebt is het kopen van een andere router.

Als je echter Internet+Bellen hebt kan dit niet. (Ik zit met hetzelfde probleem).

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor het snelle antwoorden allemaal.

Mijn ouders hebben toevallig laatst een afspraak gemaakt met ziggo om over te stappen. krijg je dan ook een ander kastje(router)? sorry voor mijn noob-heid :)

• osmosis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:06
Verwijderd schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 13:23:
Bedankt voor het snelle antwoorden allemaal.

Mijn ouders hebben toevallig laatst een afspraak gemaakt met ziggo om over te stappen. krijg je dan ook een ander kastje(router)? sorry voor mijn noob-heid :)
beetje eigen inzet kom je heel ver. www.ziggo.nl en lees

Verwijderd

Topicstarter
Daar heb jij dan weer gelijk in :)

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Verwijderd schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 13:23:
In het verleden kreeg je bij ziggo alleen een simpel modem (dus zonder ingebouwde router functionaliteit zoals bij veel adsl aanbieders), en kon je daar je eigen router op aansluiten. Tegenwoordig levert ziggo ook modem/router/voip/wifi combi's, maar heb je hier wel genoeg mogelijkheden om deze zelf te configureren: zie ook nieuws: Ziggo start overgang naar docsis 3.0-modem met wifi in mei - update

Verwijderd

Topicstarter
Oke top. Dan wacht ik met spanning af :)

Bedank allemaal!

• JeroentjeB
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-02 16:06
Ik had een zelfde probleem, het kpn gebeld en het heel simpel gehouden en netzolang gepraat tot ik een andere modem kreeg (een Arcadyan ) deze is niet zo dichtgetimmerd en werkt wel met ps3

En die klantenservice medewerkers doen niet te moeilijk over een extra modem opsturen (ik heb er al 3 :P )

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-02 15:19
DIt heeft niets met HSA te maken. -> move naar Netwerken. ;)

Instellingen van je router is inderdaad iets voor Netwerken. Je kan het advies vragen van de experts bij Tweakers maar je moet wel zelf ook wat moeite hebben gedaan. Dat is hier het geval dus je bent op de goede weg. :) Wel heb ik de titel van je topic aangepast voor je, om het probleem wat duidelijker te maken.

Als je er een betaalde klus van wil maken dan kun je die in Vraag en Aanbod plaatsen.

[ Voor 12% gewijzigd door zeef op 09-07-2011 14:06 ]

Pagina: 1