Toon posts:

Welke racegame?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik denk dat ik hier een bericht moet plaatsen met mijn vraag;
Welke racegame past bij mij?

De laatste keer dat ik geraced heb was op mijn gamecube met nfs underground 1/2, ik wil echter toch wel weer eens racen omdat ik alleen met shooters bezig ben.

Ik zoek een game die eigenlijk een beetje "straat-race" achtig is zoals ik kende van underground, je kunt je car upgraden etc. ook wil ik graag online kunnen spelen via xbox live met mijn custom car en lokaal spelen met 2 spelers zou ook mooi zijn! Ik denk dat er wel fanaten rondlopen die me hier prima bij kunnen helpen:)

Platform; XBOX 360

Hoop op een reactie.

Gr.
Thinkreal_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beetje "straat-race" achtig
Platform; XBOX 360
Oh, ik dacht dat je een race game bedoelde.... Wat jij bedoelt heeft weinig met racen te maken ben ik bang.

Maar in jouw genre zal je je waarschijnlijk wel vermaken met Burnout achtige games...

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2011 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakwortel
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11:39
dat is dus arcade racing, dus ook een race genre, alleen niet realistisch. (Forza 3 ftw). Ook de need for speed serie is wel aardig

[ Voor 19% gewijzigd door sjaakwortel op 10-07-2011 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de informatie, zijn er nog meer mensen die leuke games weten op dit gebied?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06-09 09:57
Verwijderd schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 13:24:
Bedankt voor de informatie, zijn er nog meer mensen die leuke games weten op dit gebied?
Onderstaande past ook wel in je straatje denk ik (bedoel ik niet negatief).
Midnight Club L.A.
Need for Speed (carbon, prostreet enz.)

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:43

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Als je zoekt via Google op XBOX arcade race games .. dan krijg je een mooie lijst in mijn optiek.

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.DJ95
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14:18
juiced hin 2 , gaat alweer een tijdje mee uit mn hoofd 2008 maar die heb ik helemaal versleten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Midnight Club L.A. komt aardig in de buurt maar ik heb een paar filmpjes gekeken op youtube en het lijkt me niet bepaald realistisch rijden, het doet me denken aan die "perfecte besturing" cheat op gta 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:35

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Misschien is Testdrive Unlimited 2 iets voor je? Is online, je kunt je auto tunen en is op hardcore instelling aardig realistisch voor een niet SIM.

En een dikke 100 auto's, van een Citroen 2CV (93 km/u) tot de Bugatti Veyron SS (460 km/u).

Specs

Pagina: 1