Toon posts:

iPhone 3GS Aan/uit knop laten repareren

Pagina: 1
Acties:

• Suren01
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18:03
De laatste tijd ondervind ik problemen met mijn Aan/Uit knop op m'n iPhone 3GS.
Aan en uit doen gaat haast niet meer. Alleen soms bij hard drukken.Dit is gebeurd nadat hij een paar keer uit m'n handen gevallen is.

Nu wil ik mijn iPhone laten repareren bij Iphonerepairshop.nl De nummer 1 expert voor uw Iphone blackberry en ipod reparatie's en benodigheden

Maar hier word dus 40 euro voor gevraagd om de 'flex kabel' te vervangen.

Mijn vraag aan jullie: Is dit goedkoop / duur? Mocht het te duur zijn, wat kan ik dan beter doen? Zelf gaan proberen dit te fixen?

Ik hoor graag van jullie :)

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:59
40 vind ik best schappelijk.
Eer dat je zelf alles uitgevogeld hebt, is de ergenis die 40 euro wel waard. Maar goed, ik weet niet hoe handig jij bent ;)

• sjaak
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-06 06:39

sjaak

un giorno credi

Als je een beetje handig bent heb je de 3Gs binnen tien minuutjes uit elkaar met de juiste tools. Het hangt er dus van af wat een los kabeltje kost en of je zelf de moeite er in wilt steken. Om de levensduur van mijn 3G te verlengen heb ik voor in totaal 22 euro een batterij en toolsetje gekocht, binnen een half uur de batterij vervangen en gaat ie alweer een jaartje extra mee.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DustMan4u
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-06 10:59
Ook wel grappig bij die site van iphonerepairshop.nl :P Aan/uit knop reparatie bij de 3G 35 euro en de 3GS 40 euro, terwijl het hetzelfde onderdeel is en dezelfde handelingen vereist...

Maargoed als je erg handig bent zou je het zelf kunnen doen maar ik kan je vertellen dat het vervangen van de audio flexkabel een van de lastigste klusjes in iphone reparatie is (ik repareer zelf regelmatig iphones dus vandaar)

Domotica: Fibaro HC2 met diverse modules in het hele huis, Nest Hello & Cam IQ | 3D: Voron Switchwire

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Suren01
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18:03
Al gedaan gister. En kreeg er ook een gratis Screenprotector bij :P Al bij al erg tevreden, alles doet 't weer! :)

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee