Toon posts:

Belasting in the USA

Pagina: 1
Acties:
  • 238 views

• Anoniem: 372672
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
Hallo,

Ik ben van plan om tijdens mijn vakantie in Californië een objectief voor mijn camera te kopen.. Betaal je als toerist in the U.S.A. ook geen belasting over je aankopen? Ik weet wel dat toeristen in nederland hun 19% btw aan het einde van de vakantie kunnen terugkrijgen bij zo'n loket..

vond hier al wat info: http://financieel.infonu....-terugvragen-van-btw.html

Echter vind ik het vrij onduidelijk allemaal. Wie weet precies hoe dit zit?

thanks.

:)

[Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 372672 op 09-07-2011 00:04]

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Nope, je betaald gewoon sales-tax. En afhankelijk van de waarde betaal je bij aankomst in Nederland nog eens 19% BTW.

Sales-tax hoef je niet te betalen als het product naar een andere staat verzonden wordt. (je moet dan officieel wel in die andere staat sales-tax betalen maar dat doet niemand)

@hieronder: Nope :/

[Voor 20% gewijzigd door fsfikke op 09-07-2011 00:08]

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online

LED-Maniak

Bakkers klaar? Bakken maar!

Je kan bij de luchthaven deze tax toch terug vragen mits hoog genoeg?

Appeltaart is lekker!

• Anoniem: 372672
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
Hmm oke bedankt.. Helaas :D

Nouja.. aan die 19% ontkom je wel. Lens zit gewoon op mijn camera en doosje laat ik achter... :*)

Anoniem: 22659

Leuk maar dat is dus niet de bedoeling. :N

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee