Ik heb het idee dat ik teveel USB zooi heb aangesloten waardoor enkele dingen niet helemaal flex werken.
Ik denk zelf dat de PC de stroomtoevoer niet helemaal trekt ?
USB zooi:
Logitech G700 2xUSB ontvanger en oplaadkabeltje
Logitech G15 1xUSB
Speedlink Medusa NX 5.1 Surround Sound Headset 1xUSB
Sharkoon Quickport Duo USB3.0 nog niet eens aangesloten 1xUSB eigen stroomtoevoer
HP Deskjet 4400 1xUSB eigen stroomtoevoer
Creative WebCam NX 1x USB
1x Sitecom 4port USB Hub met eigen stroomtoevoer met X aantal USB HD's. Maar of ik doe nu aanslkuit of niet maakt weinig uit.
Linksys Wireless G USB Adapter WUSBG45GC niet eens aangesloten.
Dus lang niet alles is aangesloten, maar ook al doe ik het zo kaal mogelijk dus enkel muis en toetsenbord dan zijn er al enkele toetsen op mijn Logitech G15 die niet willen werken.
Dit heb ik al eens eerder gehad met een oudere pc en toen was het gewoon teveel van het goeie.
Sitecom CN-029 v2 -001 USB2.0 4port PCI Controller:
Dus ik denk ik koop vandaag een Sitecom 4port USB 2 PCI kaart, 4 slots erbij, en niet een rij aparaten die door 1 USB port via een 4port USB HUB toch vast zitten. Meer gespreide stroomtoevoer, gaat vast goed.
Heb dat ook nog uitgelegd bij CDROMLAND Breda, die zegt astu, PCI kaartje, gaat vast lukken.
Heeft de CD EN de Sitecom Site GEEN ENKELE Windows 7 driver voor dat ding !?
Iemand enig idee waar ze te vinden zijn ? Via Google vindt ik enkel dezelfde drivers opgeslagen dan wel doorgelinked naar de Sitecom site.
De installer die op de CD staat en te downloaden is zeggen bij starten van het prog meteen met een klein schermpje dat de er geen ondersteuning is voor dit OS Windows 7 32bit.
Nou wil ik nie vervelend zijn, maar die is er toch al ff, is het dan niet stom dat ze er niet eens driver voor hebben terwijl het nog steeds een courant product is en in de winkels ligt ?
System:
Mobo: Asus P5P41TUSB3 2 weken oud
Chipset: Intel G41
CPU: Intel Core 2 Duo E6750 @2666Mhz
Mem: 2x 2048 DDR3-SDRAM 2 weken oud
Video: NVIDIA GeForce 8800GTX
HD: 2x Seagate ST3250410AS Sata 250GB
OS: Windows 7 Home Premium Editie Media Center SP1 32-bit Volledig up to date
Promise Technology PDC20621 FastTrak S150 SX4FastTrak SX4000 lite (IDE)
Daaraan hangend: 4x 320Gb HD
Coolermaster 750W voeding 2 weken oud
Thermaltake Kast
Aparte Fancontroller en een berg fans.
De pech is dus dat ik de komende 3 dagen niet in de gelegenheid ben terug te gaan ivm werktijden.
Mocht iemand een oplossing hebben kan ik door en kijken of dit het onderliggende probleem ook op kan lossen, zo niet ga ik dan terug maar ik had gehoopt het hier mee te kunnen fixen.
Daarbij zijn de meeste andere USB HUBs minder ports en dan ook maar afwachten of ze windows 7 drivers hebben ???
Bij voorbaat dank !
gabiballetje
EDIT:
installatieprog in compatibility mode starten heeft ook geen enkele zin.
Ik denk zelf dat de PC de stroomtoevoer niet helemaal trekt ?
USB zooi:
Logitech G700 2xUSB ontvanger en oplaadkabeltje
Logitech G15 1xUSB
Speedlink Medusa NX 5.1 Surround Sound Headset 1xUSB
Sharkoon Quickport Duo USB3.0 nog niet eens aangesloten 1xUSB eigen stroomtoevoer
HP Deskjet 4400 1xUSB eigen stroomtoevoer
Creative WebCam NX 1x USB
1x Sitecom 4port USB Hub met eigen stroomtoevoer met X aantal USB HD's. Maar of ik doe nu aanslkuit of niet maakt weinig uit.
Linksys Wireless G USB Adapter WUSBG45GC niet eens aangesloten.
Dus lang niet alles is aangesloten, maar ook al doe ik het zo kaal mogelijk dus enkel muis en toetsenbord dan zijn er al enkele toetsen op mijn Logitech G15 die niet willen werken.
Dit heb ik al eens eerder gehad met een oudere pc en toen was het gewoon teveel van het goeie.
Sitecom CN-029 v2 -001 USB2.0 4port PCI Controller:
Dus ik denk ik koop vandaag een Sitecom 4port USB 2 PCI kaart, 4 slots erbij, en niet een rij aparaten die door 1 USB port via een 4port USB HUB toch vast zitten. Meer gespreide stroomtoevoer, gaat vast goed.
Heb dat ook nog uitgelegd bij CDROMLAND Breda, die zegt astu, PCI kaartje, gaat vast lukken.
Heeft de CD EN de Sitecom Site GEEN ENKELE Windows 7 driver voor dat ding !?
Iemand enig idee waar ze te vinden zijn ? Via Google vindt ik enkel dezelfde drivers opgeslagen dan wel doorgelinked naar de Sitecom site.
De installer die op de CD staat en te downloaden is zeggen bij starten van het prog meteen met een klein schermpje dat de er geen ondersteuning is voor dit OS Windows 7 32bit.
Nou wil ik nie vervelend zijn, maar die is er toch al ff, is het dan niet stom dat ze er niet eens driver voor hebben terwijl het nog steeds een courant product is en in de winkels ligt ?
System:
Mobo: Asus P5P41TUSB3 2 weken oud
Chipset: Intel G41
CPU: Intel Core 2 Duo E6750 @2666Mhz
Mem: 2x 2048 DDR3-SDRAM 2 weken oud
Video: NVIDIA GeForce 8800GTX
HD: 2x Seagate ST3250410AS Sata 250GB
OS: Windows 7 Home Premium Editie Media Center SP1 32-bit Volledig up to date
Promise Technology PDC20621 FastTrak S150 SX4FastTrak SX4000 lite (IDE)
Daaraan hangend: 4x 320Gb HD
Coolermaster 750W voeding 2 weken oud
Thermaltake Kast
Aparte Fancontroller en een berg fans.
De pech is dus dat ik de komende 3 dagen niet in de gelegenheid ben terug te gaan ivm werktijden.
Mocht iemand een oplossing hebben kan ik door en kijken of dit het onderliggende probleem ook op kan lossen, zo niet ga ik dan terug maar ik had gehoopt het hier mee te kunnen fixen.
Daarbij zijn de meeste andere USB HUBs minder ports en dan ook maar afwachten of ze windows 7 drivers hebben ???
Bij voorbaat dank !
gabiballetje
EDIT:
installatieprog in compatibility mode starten heeft ook geen enkele zin.