Ik heb zojuist een Linksys E4200 ingesteld icm 120Mbit/s internet van Ziggo. Afhankelijk van de server fluctueert de snelheid tussen de 70/8 Mbit/s en de 118/9.8Mbit/s. Daarmee dus geen probleem, ligt waarschijnlijk aan de server. Ik wil echter inloggen op de router, dus ik ga naar 192.168.1.1 in Chrome. Ik krijg de melding: "The server 192.168.1.1:80 at Linksys E4200 requires a username and password. Volgens internet moet dit 2x admin zijn. Als ik dat intype refresht ie gewoon en krijg ik dezelfde melding..... Ik heb nog niks aan passwords, behalve die van draadloos internet, ingesteld..... Hoe kom ik er toch in?
Probeer eens alleen admin als wachtwoord in te vullen, dus veld gebruikersnaam leeg laten
Bla Bla Bla
Heb je die router zelf gekocht?
Nope, refresht weer
EDIT:
@hmpf
inderdaad zelf gekocht bij Azerty, zelf uit de doos gehaald (was geseald) en geïnstalleerd. Er is dus na het productieproces helemaal niemand aangeweest.
EDIT:
@hmpf
inderdaad zelf gekocht bij Azerty, zelf uit de doos gehaald (was geseald) en geïnstalleerd. Er is dus na het productieproces helemaal niemand aangeweest.
[Voor 82% gewijzigd door Beatboxx op 08-07-2011 16:21]
Alleen admin als gebruikersnaam en geen passwd?
Kan je nog een andere browser proberen?
Ben je via draad verbonden met de router of via Wireless?
Aangezien je alleen nog maar wireless hebt ingesteld zou je je linksys ook nog even kunnen resetten
Ben je via draad verbonden met de router of via Wireless?
Aangezien je alleen nog maar wireless hebt ingesteld zou je je linksys ook nog even kunnen resetten
Bla Bla Bla
IE en FF geven ook hetzelfde probleem. Ik heb zowel wireless als bedraad geprobeerd. Instellen heb ik via de kabel gedaan, maar nav MarchelHoek's post even wireless aangezet.
EDIT: Ik zit nu met iemand van Cisco in een web-chat... Eens kijken wat die zeggen, voorlopig niks meer dan jullie.....
EDIT2: Ik ben er zelf uitgekomen, ik moest het wachtwoord van mn wireless gebruiken...
EDIT: Ik zit nu met iemand van Cisco in een web-chat... Eens kijken wat die zeggen, voorlopig niks meer dan jullie.....
EDIT2: Ik ben er zelf uitgekomen, ik moest het wachtwoord van mn wireless gebruiken...
[Voor 39% gewijzigd door Beatboxx op 08-07-2011 16:34]
Dus op een "nieuw uit de doos" router stond jouw WPA/WEP key ingesteld als admin ww, toevallig.Beatboxx schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 16:25:

Misery and hate will kill us all.
Uit de handleiding: (http://www.linksysbycisco.com/NL/nl/support/E4200/download)Beatboxx schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 16:17:
Ik heb zojuist een Linksys E4200 ingesteld icm 120Mbit/s internet van Ziggo.
...
Ik heb nog niks aan passwords, behalve die van draadloos internet, ingesteld..... Hoe kom ik er toch in?
Er wordt een aanmeldscherm weergegeven. (Een
vergelijkbaar scherm wordt weergegeven voor gebruikers
van andere besturingssysteemversies dan Windows 7.)
Aanmeldscherm
1. Typ admin in het veld User Name (Gebruikersnaam).
2. Voer in het veld Password (Wachtwoord)
het wachtwoord in dat is gemaakt door de
installatiesoftware. Als u de installatiesoftware niet
hebt uitgevoerd, voert u het standaardwachtwoord
admin in.
Samengevat, je hebt de installatiesoftware gebruikt en niet helemaal goed gelezen of begrepen welke wachtwoorden je daar instelde.
maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..
@Zer0 mij is tijdens de installatie gevraagd om een SSID, en een key die vertelde dat dat de key voor draadloos netwerk is. Hoe kan een niet-handleiding lezer nu weten dat dat ook de key voor de webui is??
Pagina: 1