Wij (of eigenlijk mijn vader, ik roep meestal wat ik er ongeveer in wil hebben) stellen sinds jaar en dag onze eigen machines zelf samen. Maar nou begin ik de laatste tijd toch te neigen maar prefab machines als die van HP of Dell. Vooral omdat dit goed geteste combinaties van hardware zijn, en omdat het qua prijs elkaar volgens mij niet ver ontloopt.
Nou vraag ik me af, aan meer ervaren mensen, wat zijn de voors/tegens van prefab of wat zijn de voors/tegens van zelf samenstellen? Ik wil voor mijn aanstaande PC namelijk een goede beslissing maken
Nog een kleine vraag er naast, ik zie Medion de laatste tijd heel erg veel voorkomen. Maar dan zie ik dat ze ook bij de Aldi verkopen
Zijn dit nou hele betrouwbare machines?
Alvast onwijs bedankt
Nou vraag ik me af, aan meer ervaren mensen, wat zijn de voors/tegens van prefab of wat zijn de voors/tegens van zelf samenstellen? Ik wil voor mijn aanstaande PC namelijk een goede beslissing maken

Nog een kleine vraag er naast, ik zie Medion de laatste tijd heel erg veel voorkomen. Maar dan zie ik dat ze ook bij de Aldi verkopen

Zijn dit nou hele betrouwbare machines?
Alvast onwijs bedankt