Toon posts:

xps 15z review

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Anoniem: 303530
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
reviews: Dell XPS 15z: de factor 'luxe'
en http://tweakers.net/benchdb/testcombo/2397

In de review word bij de accutest vermeld dat de accu een 46420mWh exemplaar bevat. Dit is niet correct. Volgens de dell-site zit er een "8-cel lithium-polymeer (64 Wu, 2,2Au)" accu in.
http://www.dell.com/nl/p/xps-15z/pd tab "technische specificaties"

Tevens, bij de M14x review is deze statistiek helemaal niet vermeld.
Dit is een plaatje uit de M14x:

Ik dacht eerst dat het dezelfde accu was, maar dat is niet zo. De 15z accu is veel langwerpiger volgens de service manual.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Q
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 28-05 21:07

Q

Au Contraire Mon Capitan!

De XPS is geen ultraportable; daarvoor is het gewicht van 2,50 kilo wat te hoog. Dat komt omdat de 15z voornamelijk van aluminium is gemaakt, waardoor de laptop ondanks zijn ranke verschijning toch stevig aanvoelt.
In de specs sheet van het artikel staat echter 2,86 kg....

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Niet online
Specs zijn niet te vertrouwen omrent gewicht. Ik pak altijd notebookcheck erbij. Die beweert 2.54 kg.
http://www.notebookcheck....15z-Notebook.54692.0.html
Ongetwijfeld heeft t.net het zelf ook gewogen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Q
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 28-05 21:07

Q

Au Contraire Mon Capitan!

Dan zou tweakers zelf even haar eigen specs op de specs pagina moeten aanpassen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Niet online
Ahh zo, ik las je bericht verkeerd.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Olaf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17-03 10:17
Battery Eater gaf een capaciteit van 46420mWh aan Darkstone, dus die waarde heb ik genoteerd. Ik vraag de reviewer die het model nu heeft wel even om het te checken.

Gewicht in de tabel pas ik aan.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Niet online
mWh? Of Ah? Dat doet dell namelijk regelmatig verkeerd, ook op mijn laptop. En verhip:

4641 * 14.8v = ongeveer 68Wh. Dat komt wel erg dicht in de buurt van het getal van dell.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DarkShadow16
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 28-05 14:53
Om alles maar even in een topic te houden:

De getalletjes op de volgende pagina vallen bijna allemaal uit de tabel, of zitten er tegenaan.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Olaf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17-03 10:17
De getalletjes op de volgende pagina vallen bijna allemaal uit de tabel, of zitten er tegenaan.
Ik heb de layout wat breder gemaakt. Eigenlijk moet ik de tabellen opnieuw bouwen, maar dat mijn verbinding hier in de trein is wat gammel dus heb ik voor quick & dirty gekozen. Thuis maak ik de nieuwe tabellen wel.
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee