Een testcase van wat wielren foto's die ik de afgelopen 6 weken heb genomen. Het zijn foto's van verschillende koersen te weten: Circuit de Lorraine (2.1) in Noord-Frankrijk, Ronde Van Belgie (2.1), Ronde van Luxemburg (2.HC) en de Ster ZLM toer (2.1). Niet de supergrote koersen maar koersjes die veelal als voorbereiding op de Ronde van Frankrijk worden gereden. Aangezien hier, naar mijn weten, niet heel veel wielerliefhebbers rondzwerven heb ik de extra info achterwege gelaten, info en meer foto's te vinden op mijn Flickr overigens.
Matteo Fedi takes the intermediate sprint by Jay-P, on Flickr
FDJ working hard at the front despite the heavy rain by Jay-P, on Flickr
Thire and De Gendt fighting for KOM points by Jay-P, on Flickr
French TT champion Nicolas Vogondy by Jay-P, on Flickr
Steven Cozza at the Ster ZLM Toer by Jay-P, on Flickr
Leigh Howard at the Ster ZLM toer in Alblasserdam. by Jay-P, on Flickr
Sebastian Lang at the Ster ZLM toer. by Jay-P, on Flickr
Damien Gaudin takes 2nd place behind Cancellara by Jay-P, on Flickr
Wout Poels at the Tour of Luxembourg prologue by Jay-P, on Flickr
Borut Bozic in the Tour de Luxembourg Prologue by Jay-P, on Flickr
Jens Voigt controlling the break for Leopard Trek by Jay-P, on Flickr
Leopard Trek and Sky working together to pull the escapees in by Jay-P, on Flickr
Eigen commentaar: Volgende koersen veel meer focussen op omgeving en landschap, heb er wel een enkele maar die vond ik niet goed genoeg. Scheelt uiteraard ook dat ik maar 2 ritten in lijn heb gevolgd aangezien m.i. tijdritten zich zo goed lenen om individuele renners te schieten. Tevens mis ik Finish sprints/shots. Ook wel 2 van op mijn flickr maar veel te veel clutter om tevreden over te zijn. Valt ook niet mee zonder accreditatie, of heel vroeg erbij zijn (en veel meer van de rest van de etappe missen) of accreditatie hebben. Anders is het naar mijn ervaring meestal niet te (goed) te doen.
Heb overigens het idee dat ik bij #2 wat te enthousiast ben geweest met verscherpen, #12 heb ik denk ik een vogeltje(?) oid gemist, had beter wegecloned kunnen worden.
Matteo Fedi takes the intermediate sprint by Jay-P, on Flickr
FDJ working hard at the front despite the heavy rain by Jay-P, on Flickr
Thire and De Gendt fighting for KOM points by Jay-P, on Flickr
French TT champion Nicolas Vogondy by Jay-P, on Flickr
Steven Cozza at the Ster ZLM Toer by Jay-P, on Flickr
Leigh Howard at the Ster ZLM toer in Alblasserdam. by Jay-P, on Flickr
Sebastian Lang at the Ster ZLM toer. by Jay-P, on Flickr
Damien Gaudin takes 2nd place behind Cancellara by Jay-P, on Flickr
Wout Poels at the Tour of Luxembourg prologue by Jay-P, on Flickr
Borut Bozic in the Tour de Luxembourg Prologue by Jay-P, on Flickr
Jens Voigt controlling the break for Leopard Trek by Jay-P, on Flickr
Leopard Trek and Sky working together to pull the escapees in by Jay-P, on Flickr
Eigen commentaar: Volgende koersen veel meer focussen op omgeving en landschap, heb er wel een enkele maar die vond ik niet goed genoeg. Scheelt uiteraard ook dat ik maar 2 ritten in lijn heb gevolgd aangezien m.i. tijdritten zich zo goed lenen om individuele renners te schieten. Tevens mis ik Finish sprints/shots. Ook wel 2 van op mijn flickr maar veel te veel clutter om tevreden over te zijn. Valt ook niet mee zonder accreditatie, of heel vroeg erbij zijn (en veel meer van de rest van de etappe missen) of accreditatie hebben. Anders is het naar mijn ervaring meestal niet te (goed) te doen.
Heb overigens het idee dat ik bij #2 wat te enthousiast ben geweest met verscherpen, #12 heb ik denk ik een vogeltje(?) oid gemist, had beter wegecloned kunnen worden.