Toon posts:

Aantal Windows Live Mail vragen

Pagina: 1
Acties:
  • 86 views

• F4T4L_3RR0R
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-07-2021
Voorheen haalde ik email van een bepaald account op via POP. Sinds ik in het bezit ben van twee laptops, maak ik gebruik van IMAP, zodat alles netjes gesynchroniseerd binnenkomt.

Sinds ik gebruik maak van IMAP, werken berichtregels niet meer. Ik heb bijvoorbeeld ingesteld dat bij het ontvangen van een email van een bepaalde afzender, dat deze moet worden verplaats naar een opslagmap.

De tweede vraag:

Bij een ander e-mailaccount (POP account) komt bij de ene laptop de spam netjes in de map "ongewenste email", bij de andere laptop komt de spam in de "postvak in". Ik heb op beide laptops exact dezelfde versie van Windows Live Mail geïnstalleerd...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Vervelend, maar weer een slotje...

je eerste vraag had je sneller gevonden door bij google 'windows live mail imap rules' in te tikken en je tweede vraag is zo summier dat ook wij er niks mee kunnen.

Toch eens tijd om je slotjes te lezen en de quickstart . Spaart jou frustratie en ons het hang en sluitwerk.

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee