Aantal Windows Live Mail vragen

Pagina: 1
Acties:
  • 121 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-07-2021
Voorheen haalde ik email van een bepaald account op via POP. Sinds ik in het bezit ben van twee laptops, maak ik gebruik van IMAP, zodat alles netjes gesynchroniseerd binnenkomt.

Sinds ik gebruik maak van IMAP, werken berichtregels niet meer. Ik heb bijvoorbeeld ingesteld dat bij het ontvangen van een email van een bepaalde afzender, dat deze moet worden verplaats naar een opslagmap.

De tweede vraag:

Bij een ander e-mailaccount (POP account) komt bij de ene laptop de spam netjes in de map "ongewenste email", bij de andere laptop komt de spam in de "postvak in". Ik heb op beide laptops exact dezelfde versie van Windows Live Mail geïnstalleerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Vervelend, maar weer een slotje...

je eerste vraag had je sneller gevonden door bij google 'windows live mail imap rules' in te tikken en je tweede vraag is zo summier dat ook wij er niks mee kunnen.

Toch eens tijd om je slotjes te lezen en de quickstart . Spaart jou frustratie en ons het hang en sluitwerk.

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Dit topic is gesloten.