PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]

Was dat ook wat je opviel? Ik moet er nog even over nadenken wat ik ervan vind. Het blikje op 7 doet suggereren dat de dame het blikje achtergelaten heeft, dat vind ik wel leuk

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Ik wilde wat Urbex schieten maar er was teveel beveiliging aanwezig.Chiron schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 23:15:
Hmm.. die slow shutter metro foto is een beetje vreemde eend in de bijt, als je je serie 'mensensporen' had genoemd![]()
Was dat ook wat je opviel? Ik moet er nog even over nadenken wat ik ervan vind. Het blikje op 7 doet suggereren dat de dame het blikje achtergelaten heeft, dat vind ik wel leuk

@hieronder na fix,
Het is wel beter maar er blijft iets onnatuurlijks aan. Denk dat de lichtval gewoon niet zo gunstig is.
[Voor 54% gewijzigd door DukeBox op 08-07-2011 10:01]
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
fixedDukeBox schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 23:20:
Alleen de diepte van de witte vork is een beetje weg..

Ioniq 5 Connect+ 73kWh RWD SSG | 5670Wp PV
Toch heet de serie "dagje Amsterdam"RobbieB schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 06:47:
Hmm.. Vind 9 (de metro foto) eigenlijk de beste foto, maar totaal niet in de serie passen. Dus die zou ik er gewoon uithalen

Anoniem: 272206
Een testcase over plaatjes die ik heb geschoten in Amsterdam, dit zijn de 10 beste in mijn ogen.Anoniem: 272206 schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 09:27:
wat is dat dan voor excuus om hem er in te laten, alle platen horen bij elkaar behalve de metro, en verder zou ik niet bepaald amsterdam hier uithalen. En het zijn eigenlijk niet echt vertellende foto's hooguit die met dat blik. Gevoel voor compositie is er wel, ze kijken fijn weg, maar dat is het dan ook.
Niets meer, niets minder

True, maar je post je serie hier met het doel kritiek (positief of negatief) te ontvangen. De negatieve kritiek lijkt duidelijk. De kracht van een serie, is dat het een aantal foto's zijn die een verhaal vertellen en goed bij elkaar passen. Er zit een soort van samenhang in. De samenhang tussen jouw foto's is de compositie en scherptediepte e.d. Foto 9 past er gewoon niet tussen.MrJey schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 09:32:
[...]
Een testcase over plaatjes die ik heb geschoten in Amsterdam, dit zijn de 10 beste in mijn ogen.
Niets meer, niets minder
De zin, "dit is een testcase over plaatjes die ik heb geschoten in A'dam" is hetzelfde als van. "ik was in A'dam en heb toevallig wat plaatjes geschoten, dit is het resultaat".
Overigens neemt dit nog steeds niet weg dat foto 9 de beste v/d serie is en ik die foto hier gewoon weg zou halen en in het testcase-topic zou posten...
Ioniq 5 Connect+ 73kWh RWD SSG | 5670Wp PV
Ik vind alleen nummer 9 er niet meer bij passen omdat de achtergrond daar zo enorm druk is met de mensen en bus erbij. De rest straalt een beetje de 'urban erfenis van de mens' uit in de vorm van de rotzooi die men achterlaat.
Één dingetje: ik vind persoonlijk de titel van de testcase niet zo goed passen aangezien dit in meerdere steden had kunnen zijn. Het Amsterdamse mis ik eraan.
Geniet maar tweak met mate
Foto 9 is wel een mooie foto, zit wel verhaal in. Zelf vind ik foto 1 en foto 6 wel leuk... bij foto 4 verpest de vork het geheel (als die weg zou zijn, zou de foto sterker zijn geweest), Bij foto 7 ga je je afvragen waarom dat blik tussen het hek zit, foto 8..., weet niet, een boom...
[Voor 6% gewijzigd door Paniohitus op 16-07-2011 08:34]
BF1: Don-Panio