Toon posts:

Home cinema aankoop advies gevraagd

Pagina: 1
Acties:

Anoniem: 414231

Topicstarter
Recent heb ik van het merk Klipsch de RSX-3 cinema pack (4* satalietluidspreker + 1 * center) aangeschaft. Bij deze set was geen subwoofer bijgevoegd. Naast de vormgeving en het geluid heeft de prijs me tot de aankoop gebracht.

Bij deze set zoek ik een receiver, BD-speler en subwoofer.

Budget voor deze set = 700 Euro.

De receiver en BD speler wil ik graag aansluiten op mijn LG 42LE5300. Verder lijkt het me ideaal via WLAN media te kunnen streamen en denk ik gebruik te gaan maken van de nodige digitale ingangen.

De vormgeving van HK, Yamaha, Onkyo & Pioneer spreken me erg aan.

Ik zie dat er erg veel keuze is. Wat is een logische manier om een selectie te maken?

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 413389

Beste advies is in fases dit aanschaffen 700 euro voor die 3 apparaten kan aan de krappe kant zijn. Aan de andere kant een lg BD-player van 100 euro + een onkyo 308 van 236 euro (besthomecinema) dan heb je nog 350 over voor sub klipsch ksw 10 van 200 euro op besthomecinema.

Ben je 550 euro kwijt.

alleen de afweging heeft een 308 wel voldoende mogelijkheden voor wat je wilt?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Voor €400 euro zijn er voldoende versterkers te vinden die waarschijnlijk wel aan je eisen voldoen. Onkyo, Denon, Yamaha, Pioneer hebben voor dat budget wel wat.

Voor de andere onderdelen heeft de poster boven mij al het antwoord gegeven.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 154173

Hou er echter wel rekening mee dat het streamen van media via WLAN waarschijnlijk niet gaat lukken via de receiver.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 01:14

FeaR

ModeratoR Consumentenelektronica

In GoT we trust

Met een budget als dit zou ik sowieso gaan voor een Blu-rayspeler van het merk van je TV en niet van je receiver. Een gemiddelde Samsung Blu-rayspeler is namelijk toch wat goedkoper dan een gemiddelde Denon, Onkyo en Pioneer. En voor minder geld krijg je in veel gevallen ook nog net wat meer mogelijkheden.

Verder zou ik voor een paar euro meer eerder voor een TX-SR508 gaan. Toch net een stapje hoger dan een TX-SR308 en het scheelt zo te zien €12,-.

Maar bovenstaande is wel hoe ikzelf het budget ongeveer zou verdelen: euro of 100 voor een Blu-rayspeler, euro of 250 voor een receiver en dan 350 euro voor een subwoofer. Het mooiste zou nog meer geld voor de subwoofer zijn, maar als je naar receivers van onder de 200 euro gaat kijken dan wordt het in veel gevallen toch net allemaal wat minder en kom je bij bijvoorbeeld Sony receivers uit. En dan kan je toch echt beter een Onkyo hebben. Pioneer zou ook mogelijk moeten zijn voor dit geld alleen kom je dan wel in de 400-serie uit. De 900-serie zou kunnen, maar dan moet je toch echt in gaan leveren op de subwoofer.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 414231

Topicstarter
De aankoop is geschiedenis!

Het is een Pioneer VS-X921 + Mirage OmniS10 geworden. Totaalprijs was 660 Euri.. Binnen budget, maar exclusief BDspeler. Volgend weekend maar weer verder speuren naar een leuke BD speler.

Het setje klinkt overigens errug strak!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Priyantha Bleeker
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18:34

Priyantha Bleeker

Out and proud \o/ :D \o/

Kan je wat foto's van je setje posten in "Post hier foto's en specs van je home cinema! Deel 45" ?
Ik ben wel benieuwd :D
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee