Toon posts:

Nieuwe HP Officejet 6500A geeft printkop fout aan

Pagina: 1
Acties:

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01-06 13:33
Voor een bruiloft morgen dacht ik iets te printen..... print niet vaak, dus simpele printer met ook een feedscanner, wel handig voor documentatie.

Bovenstaande printer gekocht, zelfs de unpack guide gevolgd.
Geeft dat kreng een inksysteemfout, code: 0xc19a0022

Handleiding gevolgd.
Website gevolgd: http://h10025.www1.hp.com...&lc=nl&dlc=nl&cc=nl#N1000

Niets helpt, heb ik een DOA of bestaat er een oplossing? ;(

• Hoite
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 23-05 13:10

Hoite

Goed verhaal

DOA,
Systeemfouten vlak na het uitpakken is nooit goed.

[Voor 9% gewijzigd door Hoite op 07-07-2011 19:28]

Lekker kort.

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 28-04 13:15
Heb je de cartridges er al eens uitgehaald en teruggezet? Zal vast ook wel in die handleiding staan wara je naar linkt trouwens ;) Kan ook zijn dat je pech hebt met een slechte cartridge, ik zou er alleen mee naar de winkel gaan om dat te laten testen (als je hem in een fysieke winkel gekocht hebt dan he)

[Voor 13% gewijzigd door Rupie op 07-07-2011 19:38]

Desktop | Server | Laptop

• Vandread
Nou weet ik weer waarom ik een hekel heb aan printers :+ Ik wilde ook eigenlijk geen HP en dan krijg ik dit.... ;)

edit: overigens alles eruit gehaald, gereinigd, mocht niet baten, zowiezo vind ik water niet zo'n top plan bij een nieuw apparaat....

[Voor 37% gewijzigd door Vandread op 07-07-2011 20:58]

• Vandread
Klantenservice gebeld.... terug na de winkel...
Rotterdam -> Zoetermeer
Ding op de balie, 2 gasten kijken ernaar.... gingen googlen naar de fout.... mijn comment, heel flauw maar ik was nog suf van de bruiloft: been there, done that.
Gasten konden het ook niet oplossen, gossie :) maarja dat moeten ze wel doen
Krijg nieuwe mee, bon word overgezet.
Zit een 50 euro cashback actie op, maar dan moet de bon op naam.
Nieuwe bon staat niet op naam......
Zet bon op naam, ik kijk in de doos want ik had m'n extra zwart gekochte cartridge ook retour genomen.
Geen cartridge..... hij zoeken....
Al met al leek het of hij naar een bruiloft was geweest en ik fris en fruitig was :+

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee