Toon posts:

[bug] frontpage/pricewatch update niet

Pagina: 1
Acties:
  • 130 views

• Ary
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 05-02 20:02
Sinds een aantal dagen geleden ondervind ik het probleem dat de Frontpage en de Pricewatch niet updaten wanneer ik bepaalde filters instel of wanneer ik bijv op een Poll reageer.

Bijv;
http://tweakers.net/price...arde-schijven-intern.html
Ik selecteer rechts "Intel". Er gebeurt niets. Ik deselecteer en selecteer het weer. Ik zie de URL wel veranderen in:
http://tweakers.net/price...WpKcEFqclQQ82Buk3MTJRiawE
maar wederom gebeurt er niets. Pas als ik dán op F5 druk, zie ik de vernieuwde lijst met alleen Intel erin. Idem voor alle andere filteropties!

Bijv2;
Bij de nieuwe .Plan met het aanbod om de PlayBook te gaan testen, gebeurt er niets wanneer ik in de poll op "Nee, ik sla deze even over en wacht op een andere tablet" druk. De andere opties overigens ook niet. Ook de poll op de Frontpage doet het niet.

Ik draai Windows 7 Ultimate 64bit. Heb momenteel de meest recente Chrome versie, daarop doet het probleem zich voor. Heb geen IE of FF op mijn laptop, dus kan zo 1,2,3 niet checken of daar het probleem zich ook voor doet. Cache e.d. heb ik al eens geleegd.

Andere suggesties?

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:52

crisp

Devver

Pixelated

Toevallig een adblocker draaien? Dat was namelijk de oorzaak van de vorige die soortgelijke problemen meldde...

Check in ieder geval even je javascript console of je toevallig javascript errors krijgt :)

Intentionally left blank

• Ary
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 05-02 20:02
Wilde me bijna gaan schamen dat ik dat over het hoofd had gezien, maar AdBlock uitschakelen lijkt hier niets op te lossen. Hoe kan ik mijn javascript console checken? Wat googlen bracht me ctrl+shift+J, maar daar word ik niet veel wijzer van. Welk gedeelte zou ik hier moeten copypasten?
Ik zie 8 tabs; Elements, Resources, Network, Scripts, Timeline, Profiles, Audist, Console.

Edit: Ben even alle addons langs gegaan en heb de bewuste add-on gevonden; de meme-emoticon addon van memebase xD Gelijk maar verwijderd en helemaal geen problemen meer! Thanks for the help, topic kan op slot :)

[Voor 22% gewijzigd door Ary op 08-07-2011 07:25]

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:52

crisp

Devver

Pixelated

Toch een add-on dus ;)

Fijn dat het opgelost is :)

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee