• sprites
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 05-09-2021
Na het begeven van mijn lang gebruikte "fake" Beats by Dr. Dre oortjes (voor zo'n 30 euro online gekocht), ben ik van plan de volgende stap te zetten in de in-ear headphone markt.

Na eens wat rondgesnuffelt te hebben op het web ben ik veel verschillende merken/types tegen het lijf gelopen, en met name de welbekende monster beats by Dr. Dre's spraken me weer erg aan. Echter zie ik door de bomen het bos niet meer, en zijn de verschillende oortjes binnen bedrijven ook erg gefragmenteerd.

Ik vroeg mij dus af of jullie aanraders hebben binnen dit segment oortjes, of misschien goede vergelijkingssites hebben.

Mvg

• gerjaknut
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18:56
kijk is naar geluidstechnisch producent AKG heb er zelf goede ervaringen mee... en als je (mits mogelijk) bij office centre kunt halen kun je altijd terug voor garantie (foutje en bij een andere kabelbreuk).

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 03-06 21:35
Hier is eigenlijk maar één simpel antwoord op:
http://www.head-fi.org/

• citruspers
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:26
Ik ben erg fan van Grado, en zie dat die nu ook in-ear dopjes hebben. Ik denk wel dat veel bedrijven je een betere geluidskwaliteit per euro kunnen bieden dan Beats.

I'm a photographer, not a terrorist

• sprites
Ik heb even beidde aangeraden sites bezocht, namelijk head-fi en AKG , alleen blijf ik hetzelfde probleem behouden bij head-fi. Er is daar gewoon zo ontzettend veel keus. Ik zal vanavond eens even goed kijken, maar ik hoor eigenlijk het liefst ervaringen met in-ear headphones zelf.

thx!

• sprites
citruspers schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 17:47:
Ik ben erg fan van Grado, en zie dat die nu ook in-ear dopjes hebben. Ik denk wel dat veel bedrijven je een betere geluidskwaliteit per euro kunnen bieden dan Beats.
Vind het vrij prijzig :$ . Mijn limiet ligt toch wel bij 100 euro. (en ja dat klinkt tegenstrijdig mbt dr dre tour's)

• citruspers
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:26
Prijzig zijn ze zeker, maar de iGri kost 100 euro geloof ik. Wederom, ik heb ze niet getest, maar Grado levert met zijn Sr60i en SR80i koptelefoons fantastisch veel bang for the buck, en ik DENK dat hetzelfde geld voor de in-ears.

Wederom, lees de reviews :)

I'm a photographer, not a terrorist

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:31

Touchdomex

Meisje!

Ik zou zeggen zoek beter op Head-fi

http://www.head-fi.org/fo...ever-blue-866b-added-7-06

Daar lees je alles per budgetgroep en ook hoe ze scoren en wat hun geluidskarakteristiek is.

Persoonlijk heb ik erg goede ervaringen met SoundMagic. Niet zo duur maar het geluid is toch wel bijzonder goed te noemen.

Ik lees ook altijd goede verhalen over MEElectronics

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• jrn013
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23-03-2021
je zou ook de Sennheiser CX 300-ll kunnen overwegen. heb ze zelf een jaar en bevallen heel goed. heb ze niet vergeleken met de duurdere in-ears.. zit een goede bas in. en zijn waarschijnlijk beter dan je vorige.
bespaart je ook wat geld kosten rond de 40 euro.

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02 18:29

NeoMe

#Addict

Allerbeste wat je kunt krijgen ...

http://www.dealextreme.co...-5mm-metallic-orange-4319

Voor die prijs in ieder geval..!

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

• sprites
NeoMe schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 18:11:
Allerbeste wat je kunt krijgen ...

http://www.dealextreme.co...-5mm-metallic-orange-4319

Voor die prijs in ieder geval..!
haha die heb ik hier liggen :P. tegelijk met mijn Dr. Dre's gekocht op DX.

maar vind je 100 euro voor oortjes te weinig dan? ik vind het nog vrij schappelijk.

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:31

Touchdomex

Meisje!

sprites schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 18:16:
[...]

haha die heb ik hier liggen :P. tegelijk met mijn Dr. Dre's gekocht op DX.

maar vind je 100 euro voor oortjes te weinig dan? ik vind het nog vrij schappelijk.
Ik vind het vrij veel zelfs ;) Afhankelijk van je bron en je muziek die je luistert is 100 euro voor in-ears imho meer dan genoeg.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• gerjaknut
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18:56
ik heb de AKG NC 390. Onwijs mooie kwaliteit maar het noise cancelling levert niet heeeel veel voordelen op... vooral lage tonen worden weggefilterd (prettig in bijvoorbeeld de trein). Heb de 370 ook gehad ook zeer goed geluid. De buds zijn eenvoudig te bestellen (gratis) levertijd duurt alleen wel een tijdje. Bij de 370 en de 390 blijven ze onwijs goed zitten.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sprites
mehh, is dat noise cancelling niet een beetje overbodig? (heb me er even in verdiept, en ik denk dat het niet heel veel toevoegd).
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee