Toon posts:

Kan file niet verwijderen windows 7

Pagina: 1
Acties:

• Toon-VA
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 30-05 00:31
Hoi iedereen,

Ik heb vandaag met de software "recuva" een aantal files van mijn usb stick teruggehaald.

Ik heb een map aangemaakt "123" op mijn bureaublad en daarin staat nu nog 1 onbekende file die ik maar niet wegkrijg. Verschillende software is gepasseerd zonder succes net zoals veilige modus.

Ik heb gelezen dat je rechtermuisknop en beveiliging de rechten moet aanpassen en het zo mogelijk zou moeten zijn op de file te deleten maar er zijn helemaal geen beveiligingsrechten op deze file.

Iemand een idee hoe ik dit wegkrijg?

http://s2.imagefrog.net/show.php/158447_7072011173233.png

http://s2.imagefrog.net/show.php/158447_7072011173233.png

• Inuyasha
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-06 20:41
Heb je het ook geprobeerd te verwijderen in cmd?

[Voor 18% gewijzigd door Inuyasha op 07-07-2011 17:40]

• DeTeraarist
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:57

DeTeraarist

#Boots2Asses

Er vloog net een vogeltje voorbij dat net bij jou voor het raam zat. Hij vertelde me dat je nog niet hebt gezocht.

Effe serieus. Als je een beetje gezocht had dan had je hier op GoT alleen al 50 topics tegengekomen die aanraden om even een live-cd te downloaden en dan te verwijderen. Mocht je daar geen zin in hebben, je Windows DVD pakken en daarvan opstarten om vervolgens via recovery mode een command line op te starten en het bestand verwijderen.

Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen

• Toon-VA
Het probleem is dat ik een Raid volume draai en de Linux (live cd) vind de HD's dus niet.

Via command line heb ik nog niet geprobeerd en ik weet ook niet welk commando ik moet intypen.

En voor de duidelijkheid ik heb wel al gezocht maar merendeel was niet toepasselijk op mijn probleem.

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

euh delete of del 8)7

nu alleen del btw, vroeger kon het volgens mij nog op beide manieren :?

[Voor 76% gewijzigd door Fish op 07-07-2011 19:19]

Iperf

• Chrizzly
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 03-06 09:47
programmaatje unlocker of lockhunter?

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10:29

MsG

Forumzwerver

probeer het eens in de commandline in Windows met removedir of DEL en dan wat parameters die je even mag uitzoeken.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• Toon-VA
Het is gelukt via de command line

Unlocker deed het niet, heb ik geprobeerd

De commando's zijn:

* cd "Foldernaam"
* dir (geeft lijst met bestanden weer)
* DEL "File"
* Y (yes)

in command line help enter geeft mogelijke commando's weer

Ziezo, miss heeft iemand hier nog iets aan en alvast bedankt
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee