Uit de titel voor dit nieuwsbericht zou je kunnen afleiden dat Sony wil voorkomen dat hun games worden doorverkocht. Echter blijkt uit het nieuwsbericht zelf dat "Als de game daarna wordt doorverkocht, kan de nieuwe eigenaar de game niet online spelen, omdat de code aan slechts één account gekoppeld kan worden. De nieuwe eigenaar moet dus bij Sony een nieuwe code kopen om online te kunnen spelen"
Dit is in mijn ogen de zoveeltste keer dat er een pakkende titel wordt gezocht die de lading van het artikel absoluut niet dekt. Sony wil geen doorverkoop voorkomen, echter wil het verdienen aan de doorverkoop van hun games. Hetzelfde beeld werd ook al geschapen bij het soorgelijke systeem van Ubisoft. Liever zou ik een titel zien zoals gedaan is bij nieuws: EA Sports vraagt geld voor online gamen met tweedehandsgames welke de lading van het artikel beter dekt.
Dit is in mijn ogen de zoveeltste keer dat er een pakkende titel wordt gezocht die de lading van het artikel absoluut niet dekt. Sony wil geen doorverkoop voorkomen, echter wil het verdienen aan de doorverkoop van hun games. Hetzelfde beeld werd ook al geschapen bij het soorgelijke systeem van Ubisoft. Liever zou ik een titel zien zoals gedaan is bij nieuws: EA Sports vraagt geld voor online gamen met tweedehandsgames welke de lading van het artikel beter dekt.
Flickr
Canon 6D
17-40mm f/4 + 50mm f/1.8 II + 70-200mm f/4 | 2x 430EX II | Sirui T005 + C10