Toon posts:

pricewatch, goedkoopste niet nr1 indien verzenden gratis?

Pagina: 1
Acties:

• Boogie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-02 00:24
zie
http://tweakers.net/pricewatch/zoeken/?keyword=e7
prijs € 356,99 maar in de pop-up alleen hogere prijzen

klik ik door:
http://tweakers.net/pricewatch/276524/nokia-e7-zwart.html
idem

Maar zo
http://tweakers.net/pricewatch/276524/nokia-e7-zwart.html?orderField=price&orderSort=asc
is er ineens wel een goedkopere aanbieder; Amazon.de die gratis bezorgt.

Gaat dit nu mis omdat het bezorgen gratis is, of omdat Amazon eigenlijk geen NL bedrijf is?
(maar waarom staat het dan wel in het zoekscherm, is dan niet consequent.)

Ps. deze reactie had vast anders gemoeten, maar na 11 jaar tweakers snap ik er nog steeds niets van.

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Boogie schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 16:01:
Gaat dit nu mis omdat het bezorgen gratis is, of omdat Amazon eigenlijk geen NL bedrijf is?
(maar waarom staat het dan wel in het zoekscherm, is dan niet consequent.)
Dat is volgens mij omdat Amazon geen Nederlands bedrijf is. Hoe dat precies werkt kunnen ze je volgens mij in Pricewatch wel uitleggen, hier in Geachte Redactie hebben we d'r in elk geval geen verstand van > kickje :)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-05 12:26
Zo te zien scoren aanbieders automatisch lager in de pricewatch als de verzendkosten niet bekend zijn. Zie bijv. ook hier:

pricewatch: LG 42LV375S

Redcoon is de goedkoopste (ook incl. verzending). Toch staat deze niet bovenaan. Waarom de verzendkosten niet in de pricewatch zijn opgenomen is me ook niet duidelijk, deze staan gewoon op de website van de aanbieder.

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Dat ze op de site staan zegt nog niet dat ze (juist) bij ons ingevoerd zijn. Winkeliers hebben de neiging dat nogal vaak aan te passen. En Amazon's informatie mbt de verzendkosten is nogal slecht, bij veel producten geven ze in hun feed "zie website" ipv iets duidelijks als "10 euro"...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• yohan
yohan schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 21:34:
Zo te zien scoren aanbieders automatisch lager in de pricewatch als de verzendkosten niet bekend zijn. Zie bijv. ook hier:

pricewatch: LG 42LV375S

Redcoon is de goedkoopste (ook incl. verzending). Toch staat deze niet bovenaan. Waarom de verzendkosten niet in de pricewatch zijn opgenomen is me ook niet duidelijk, deze staan gewoon op de website van de aanbieder.
Nu is Redcoon ineens helemaal verdwenen bij dit product. Terwijl ze de goedkoopste zijn.

Wat voor systeem zit er eigenlijk achter de pricwatch :?

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Anoniem: 303530
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
De info word gecrawld van de feed van de desbetreffence webshop. Het kan zijn dat de monitor plots uit het assoirement is verdwenen bij redcoon. Een andere verklaring weet ik ook niet.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• yohan
Ah. En wat betekent het als een prijsvermelding grijs is?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Niet online
Dat betekent dat de shop op non-actief is gezet, dacht ik. Waarschijnlijk omdat er de afgelopen dagen nogal wat klachten over de amazon-vermelding in de pricewatch zijn binnengekomen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• yohan

Dus zo'n driekwart van deze stores zijn 'slecht'?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Ik zie er maar 2 met 3 oranje sterren, ik weet ook niet wat je doel is van dit topic.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Niet online
Dan dacht ik dus fout :$

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20:48

Dirk

Coördinator Frontpagemoderatie
Nee, een grijze prijsvermelding betekend dat ze niet verkopen onder de door jou ingegeven condities: standaard 'opsturen' en 'vooruitbetalen' zo uit mijn hoofd.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• yohan
Helder, thanks :)

Sorry voor het vervuilen van dit topic, maar het was wel gerelateerd aan het probleem wat Boogie beschrijft in de OP.

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee