Toon posts:

aanschaf 2dehands pc

Pagina: 1
Acties:
  • 320 views

• Typhen
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13-04-2020
Kwam namelijk uit op deze pc maar toen ik de processor opzocht ging het over iets van 2009?

http://www.2dehands.be/co...pc&list_cat=complete-pc-s

Alvast bedankt :)

• dimako_
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 13:17

dimako_

Vogel

En wat wil je hier mee?
Er is totaal geen informatie?

• Typhen
mijn excuses , zou hier graag mee gamen zoals cs , cod ;)

• Jarrean
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 30-05 15:54
Graag eerst even de FAQ doorlezen ;)

• XeNeRgY
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Dan moet je hem kopen :)

Maar wat wil je nu met je topic? Want hier gaat vrij snel een slotje op op deze manier....

• Typhen
ik wou gewoon weten of dit wat een goede pc is en of je nieuwe spellen degelijk kunt op spelen?
omdat ik had even opgezocht of de processor wat goed was en kwam namelijk informatie tegen van 2009..

• Jarrean
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 30-05 15:54
Misschien verstandig om dat voortaan in de openingspost te zetten.
Processor bestaat inderdaad al een tijdje, maar was toen en is nu nog high-end.
Voor CoD en CS is deze pc ruim voldoende

• XeNeRgY
  • Niet online
Processor is zelfs 2008....al is het een behoorlijke PC om mee te kunnen gamen. Vraag me wel af of je voor dat geld nieuw niet wat beters in elkaar kunt zetten.

• Typhen
ok excuses daarvoor. ik heb wat liggen rondneuzen en kwam namelijk op deze setup uit.ook bedoeld dat de pc beetje rap is en nieuwe games deftig kan draaien.
prijs : 620 eurotjes

PSU Thermaltake Litepower 450W
Case Enermax Clipeus
Intel® Core i5-2500 (4x 3300 MHz)
ASRock H61M (Intel® H61 Express)
DVDRW Sony Optiarc AD-5260S-0B (24 / 8 / 12)
Corsair DIMM 4 GB DDR3-1333 Kit
Seagate ST1000DL002 1 TB (1.000 GB)
XFX HD6870 Dual Fan (AMD Radeon HD 6870)

• XeNeRgY
  • Niet online
Persoonlijk zou ik liever voor nieuw gaan. Overigens zijn dit soort topics niet toegestaan. Kijk even in de CSL afdeling bij de BBG (Best Buy Guides). Daar vind je de meest recente, best gewaardeerde, pc's in verschillende prijscategorien en kun je deze vraag ook stellen.

• Typhen
okay kleine vraag nog is de 450 watt voeding voldoende? of moet ik minumum voor 550/600 gaan?

• THE_FIREFOX
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 30-05 12:56
Typhen schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 16:02:
ok excuses daarvoor. ik heb wat liggen rondneuzen en kwam namelijk op deze setup uit.ook bedoeld dat de pc beetje rap is en nieuwe games deftig kan draaien.
prijs : 620 eurotjes

PSU Thermaltake Litepower 450W
Case Enermax Clipeus
Intel® Core i5-2500 (4x 3300 MHz)
ASRock H61M (Intel® H61 Express)
DVDRW Sony Optiarc AD-5260S-0B (24 / 8 / 12)
Corsair DIMM 4 GB DDR3-1333 Kit
Seagate ST1000DL002 1 TB (1.000 GB)
XFX HD6870 Dual Fan (AMD Radeon HD 6870)
450 Watt is waarschijnlijk aan de lichte kant. Voor een HD6870 raden ze minimaal 500Watt aan. Waarom doe je geen 8GB? Kost +/- 30 euro meer.

• Typhen
is het dan zo groot verschil tussen 4 en 8gb?

• THE_FIREFOX
Typhen schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 16:12:
is het dan zo groot verschil tussen 4 en 8gb?
Qua prestaties of qua prijs? Je kan het zien als een investering voor de toekomst :*)

• Typhen
ik bedoelde qua prestaties :D is btw +32 euro voor 4 GB

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:35

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Volgens mij zit de PC wat betrect performance en prijs aardig dicht tegen de BBG van het "game systeem"

reviews: Tweakers.net Best Buy Guide: editie juli 2011

[Voor 48% gewijzigd door leuk_he op 07-07-2011 16:29]

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• THE_FIREFOX
Typhen schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 16:22:
ik bedoelde qua prestaties :D is btw +32 euro voor 4 GB
Voor een game pc heb je het nog niet nodig. Daarom is het een investering voor de toekomst. Pas over een tijdje zal het extra geheugen door games worden aangesproken.

• Anoniem: 303530
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Welkom op GoT :w.

Losse "welke moet ik kopen?" topics zijn niet meer toegestaan op GoT, lees hiervoor *LET OP* - Wat moet ik kopen.

Dit betekent niet dat de vraag niet is toegestaan, je bent vrij om advies te vragen in de daarvoor bestemde (N)BBG topics, deze kun je vinden in Best Buy Guide overzichtstopic.

Dit topic gaat dicht. Maar zoals hierboven aangegeven ben je vrij om je vraag te stellen in de daarvoor bestemde topics.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee