Toon posts:

Mal maken voor fan gaurd

Pagina: 1
Acties:

• risc16
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-06 11:53
Goede middag

ik ben gisteren begonnen met het modden van een oude computer kast die ik nog had staan. vind het allemaal heel leuk om te doen lekker creatief bezig zijn. nu had ik een idee maar weet niet hoe ik het beste een mal kan maken om voor in me cover een soort van fan Guard te maken. ik wil natuurlijk dat die perfect recht is en dus wil ik een mal maken. hoe kan ik het beste deze mal maken. hopelijk kan iemand me dit uitleggen.

bij voor baat dank

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:34
Meten, meten en nog eens meten. Pak een stukje papier en liniaal oid.

*Ps, het is Guard, niet gaurd.

• Sylistar
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-03 20:08
welke materiaal wil je gebruiken?

welk design wil je hem geven?

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09:59

thijsco19

KTM 990 SMT

ik zou zeggen begin met wat te ontwerpen op papier.
en dan inderdaad passen en meten tot het goed is en en dan op het uiteindelijke materiaal overzetten.

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

• [Remmes]
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-05 14:04
je komt al ver met een passer, tape, stuk metaal, lineaal, potlood, een boortje, fijl

[Voor 200% gewijzigd door [Remmes] op 08-07-2011 09:54]

ja, daag.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Nu online

mrc4nl

Procrastinatie expert

paper en een scherp mesje doen al een hoop. dan heb je een malletje, en die plak je op metaal wat je dan ook kan uitsnijden.

zo zou ik het teminste doen.

ora et labora

Acties:
  • 0Henk 'm!

• boazkl0p
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 02-06 17:02

boazkl0p

Schijnbaar een Fries

Wat ik vaak doe: Ontwerp iets op je pc, print het uit, schilderstape op het stuk wat je gaat bewerken. Lijm dun en goed uitsmeren op het schilderstape en dan plak je het printje daar op. Zo zit het stevig vast, maar kan je het later makkelijk weer loshalen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• il1umina
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Als je met zulke dingen al hulp nodig hebt, moet je jezelf dan niet afvragen of je niet beter een pre-mod case kan aanschaffen?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

ricardohuisman schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 16:38:
Als je met zulke dingen al hulp nodig hebt, moet je jezelf dan niet afvragen of je niet beter een pre-mod case kan aanschaffen?
Precies, waarom zou je enthousiaste, onervaren mensen aanmoedigen tot modden als ze ook een case kunnen kopen 8)7 Meen je dit nou?

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Biersteker
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20-05 22:28
Helpen is verboden kennelijk:

Bij deze: zoek gewoon een leuk sjabloon, plak het op een plaatje metaal/plexiglas/whatsoever. Pak een decoupeerzaag en zaag het uit. De hoekjes misschien met een figuurzaag. Hoewel sommige mensen hier op het forum dit soort dingen met een geprogrammeerde lasercutter doen.

Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.

• [Remmes]
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-05 14:04
ricardohuisman schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 16:38:
als we dat zouden doen zou niemand meer werk hebben, soms heb je met bepaalde dingen hulp nodig, en moet je bepaalde dingen uitproberen, gaat het fout dan weet je dat voor de volgende keer, zo leer je nou eenmaal

ja, daag.

• kier
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 27-10-2022
Mischien heb je hier wat aan?

http://www.mnpctech.com/CaseModTutorials.html

Fan grills and rad. grills templates

www.Madebykier.com CiP : TJ11 Carbon - LiLi Tower CCiP : Lightning McMod

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee