Toon posts:

Webservice voor tekst naar telefoon (spraak)

Pagina: 1
Acties:
  • 203 views

Onderwerpen

• FlowDesign
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:08
Ik heb nu al 3 uur lang op het internet lopen zoeken maar ik kan niet vinden wat ik zoek... wie kan mij wellicht helpen?

Ik ben op zoek naar een gehoste oplossing (webservice, dienst) waar ik een bericht aan kan sturen (bij voorkeur een XML bericht via HTTP(S)/SOAP ), vervolgens moet de serviceprovider een telefoonnummer bellen en het bericht voorlezen (dus omgezet naar spraak).

Wie kent een bedrijf dat zulke services (out-of-the-box) kan leveren?
Bij voorkeur een Nederlands bedrijf of met ten minste een Nederlandse vestiging.

Ford Mustang Mach E SR RWD (Job2 2021-07), 25mm verlaagd

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:41

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

Waar vind ik...?
Sorry; zoeken mag je zelf doen ;) In de devschuur hebben we het over zélf maken/programmeren/bouwen.

(Wellicht dat je iets aan de term TTS (text-to-speech) hebt ;) )

Zoiets is overigens relatief makkelijk op te zetten met (bijv) Asterisk (en ik kan 't weten, wij zitten in die tak van de sport ;) ). Mits je geen honderdduizenden calls wil gaan verstouwen in een minuut kom je met een simpel machientje een heel eind. Knutsel met wat PHP i.c.m. Asterisk AGI aan elkaar en je bent er. Moet je alleen nog een TTS library voor PHP vinden die een wavefile genereert die je Asterisk dan met Playback(filenaam) laat voorlezen.

Lees overigens ook Waar hoort mijn topic? even ;)

[Voor 78% gewijzigd door RobIII op 07-07-2011 15:15]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Roses are red Violets are blue, Unexpected ‘{‘ on line 32.

Over mij

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee