Voor een klein bedrijfsblaadje wil ik Word gebruiken. Over het algemeen staat de tekst in drie kolommen die verkregen zijn door een tabel te maken. Nu is het zo dat als ik in kolom 1 begin te typen, deze kolom steeds langer wordt. Na een tijdje verschijnt er een nieuwe pagina waar ik dan in zit te typen, nog steeds in de linker kolom (1). Hoe zorg ik ervoor dat Word zich houdt aan de onderste afbakening van de tabel en de tekst dan verder gaat in kolom 2 en als die vol is in 3?
Vraag is of je wel Word wilt gebruiken. Zeker wel voor de teksten, maar misschien wil je een DTP tool gebruiken voor de opmaak.
(Ook) als je Word gebruikt: scheid de vorm en inhoud. Als je dat niet doet gaat het gegarandeerd fout - zoals je merkt. V.w.b. kolommen wil je geen tabel gebruiken, maar tabblad Pagina-indeling => kolommen
(Ook) als je Word gebruikt: scheid de vorm en inhoud. Als je dat niet doet gaat het gegarandeerd fout - zoals je merkt. V.w.b. kolommen wil je geen tabel gebruiken, maar tabblad Pagina-indeling => kolommen

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)