• Blazar
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17-05-2020
Hallo,
Ik tracht mijn sgs model: GT-I9000 te verbinden met de pc. Paar maanden geleden ging het probleemloos.
Nu laadt het wel op maar wordt niet herkent door de pc.
USB poort zelf doet het wel goed, gecontroleerd met een ander apparaat.
Andriod firmware 2.1.
Acties:
Kies is updated naar de nieuwste versie.
Drivers zijn geinstalleerd, windows 7 64 bit.
Via instellingen al verschillende opties geprobeerd.
Herstart pc en mobiel.
USB instellingen via samsung kies, pc internet, massaopslag etc.
USB-fouten opsporen.
Batterij verwijderd.
Kies verwijderd en re-installed.
Drivers verwijderd en re-installed.
Zowel op Got als op andere sites naar een oplossing gezocht, zonder resultaat.
Niets werkt.
Iemand een oplossing?

Anoniem: 356377

USB debugging op je device uitzetten...?

• Blazar
Ook al gedaan. Zowel aan gezet en uitgezet, waarna een restart. Mocht eveneens niet baten.
Zie mijn bericht. USB-fouten opsporen.

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:11

Touchdomex

Meisje!

Je telefoon ook al aan een andere PC gehangen?

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Blazar
Nog niet. Hier is er geen andere pc aanwezig. Kan het morgen wel proberen. Maar de usb poort werkt wel, want de pc herkent wel andere apparaten, zoals een externe hdd.

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:11

Touchdomex

Meisje!

Blazar schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 19:04:
Nog niet. Hier is er geen andere pc aanwezig. Kan het morgen wel proberen. Maar de usb poort werkt wel, want de pc herkent wel andere apparaten, zoals een externe hdd.
Dan kun je direct controleren waar het probleem zit. Of je telefoon of bij je PC of een combinatie van je PC en je telefoon. Nu zoek je nog in het wild maar als je weet waar het probleem zit dan kun je preciezer zoeken.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Blazar
Het wordt ook niet herkent op een andere pc.

• Blazar
Nog een suggestie iemand?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• rennie70
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17-07-2011
Ik zit met hetzelfde probleem als jij. Mocht iemand een suggestie hebben, ik houd me aanbevolen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• XeNeRgY
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
rennie70 schreef op zondag 17 juli 2011 @ 21:32:
Ik zit met hetzelfde probleem als jij. Mocht iemand een suggestie hebben, ik houd me aanbevolen.
En heb jij bovenstaande oplossingen al geprobeerd?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tweaker1987
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 30-05 15:45
Ik had dit probleem ook heb toen geflashed naar 2.3.4 nu nu is probleem weg!! En je hebt gelijk een nieuwere versie. Dus 2 vliegen in 1 klap!

• Stephanz
  • Laatst online: 20-05 23:01
Had ik ook...

Ik wou Galnet MIUI op mijn mobiel zetten dus ik moest eerst een stock rom erop pleuren (2.2.1) dus heb ik dat gedaan en toen herkende mijn computer m'n mobiel niet meer, raar. Alleen herkende die mijn mobiel bij Odin. Dus ik heb Galnet MIUI erop gezet en nu word die weer herkend!

• Blazar
Tweaker1987 schreef op zondag 17 juli 2011 @ 22:37:
Ik had dit probleem ook heb toen geflashed naar 2.3.4 nu nu is probleem weg!! En je hebt gelijk een nieuwere versie. Dus 2 vliegen in 1 klap!
Ik wil mijn sgs aan de pc hangen zodat ik het kan flashen.
Hoe kan je anders je android versie updaten , zonder dat je het aan de pc kan connecten?? :?

• XeNeRgY
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Heb je al eens via Google gezocht?

• Blazar
Ik heb me suf 'ge-googled' maar geen oplossing gevonden. Bedankt voor de link, ben dit nog niet tegengekomen.

• Blazar
Oplosssing:

1. Download Clockwork mod.
2. Download ROM manager.
3. Root de device > Recovery Mode

http://forum.xda-develope....26_Download_Mode_Warning

Hiermee kan je de device updaten/flashen naar een custom rom en makkelijk android 2.2, froyo op plaatsen.
Lukt echter stap 3 niet dan wordt het iets moeilijker.

4. Device met USB aansluiten op PC en m.b.v. ODIN in recovery mode brengen.

http://www.addictivetips....amsung-galaxy-s-gt-i9000/

Echter was het oorspronkelijk probleem al dat ik het apparaat NIET met usb kan aansluiten. |:(

Dus houdt het voor mij dus helemaal op.

Want mbv de 3 button methode is het niet in de recovery mode te brengen.

There was an unlucky batch of some Samsung GT-I9000 Galaxy S phones that cannot be put into download and recovery modes using the standard three-button combos. This poses a huge problem for the users of these phones, as they cannot literally apply any mods, leaked firmware etc whatsoever.

Wel lijkt er een 'workaround' mogelijk door een 3 ohm weerstand oid te plaatsen in de mini-usb connectie op het apparaat.

http://www.samsunggalaxys...cant-enter-recovery-mode/

Voor mij in ieder geval in de toekomst geen samsung smartphone meer. Zeer waarschijnlijk een HTC.
Latersss 8)7
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee