lite on 12x10x32 vraagjes...

Pagina: 1
Acties:

• gabberjoost
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 03-05 18:56
Ik heb net m'n nieuwe lite on 12x10x32 fikker ingebouwd, maar nu heb ik een probleem.
Ik wilde van een cd image een cd schrijven met clone cd, maar het resultaat was een totaal onleesbare cd. (de pc zegt: schijfeenheid niet gevonden). Toen op een cdrw geprobeert omdat ik niet nog meer cd's wilde verkloten. Het resultaat is weer een totaal onleesbare cdrw, en hij wil hem ook niet meer wissen, dan zegt ie dat er geen cd in zit.
Hierna heb ik maar ff de firmware geflashed naar versie LS22.
Doet ie het nu wel met clone cd? ik wil namelijk niet weer een cd verkloten.
Is het ook normaal dat je verder geen drivers hoef te installeren (zoals bij een videokaart, geluidkaart, etc) bij een cd fikker?

Ik ben nog een beetje een newbe op het gebied van cd fikkers, vandaar deze vragen...

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:44

CyBeRSPiN

sinds 2001

<edit> sorry, dubbel gepost </edit>

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:44

CyBeRSPiN

sinds 2001

Weet je zeker dat die image ook met clone cd gemaakt is?
ik had het namelijk andersom, ik wilde een Clone-cd image fikken met Nero, maar dat had hetzelfde resultaat als bij jou.
Probeer hem eens met nero, misschien dat ie hem dan wel pakt, of bekijk je image eens met winimage oid, en haal daarmee de bestanden eruit en brand die.
Ik denk niet de fout iets te maken heeft met je brander.

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 07:34

ChUcKiE

Dus........

De laatste firmeware versie (22) lost inderdaad bepaalde Nero/CloneCd problemen op!

BDW een CDtje verkloten........die zijn 1,25 per stuk :) das toch niet zoon heel erg probleem, of wel :D

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Als je niet weer een cd wilt verkloten kun je eerst "simulate writing" in CloneCD aanzetten, kun je kijken of het goed gaat en dan pas echt branden.

Hier werkt CloneCD overigens goed met LS22.

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

• Polle
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-04-2021
Ik heb ook diezelfde brander, en een firmware update gedownload. Maar de bestandsnaam is LS3822. Waar hebben jullie het gedownload ?

• gabberjoost
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 03-05 18:56
Op maandag 19 maart 2001 16:17 schreef CyBeRSPiN het volgende:
Weet je zeker dat die image ook met clone cd gemaakt is?
ik had het namelijk andersom, ik wilde een Clone-cd image fikken met Nero, maar dat had hetzelfde resultaat als bij jou.
Probeer hem eens met nero, misschien dat ie hem dan wel pakt, of bekijk je image eens met winimage oid, en haal daarmee de bestanden eruit en brand die.
Ik denk niet de fout iets te maken heeft met je brander.
ja, die image had ik ook met clone cd gemaakt.
zo maar ff proberen of ie het nu wel goed doet met clone cd met de nieuwe firmware...

bedankt voor de reacties...

O ja, is deze fikker UDMA 2 of mode 4?
hij geeft namelijk mode 4 aan bij het opstarten, maar mijn cd-rom is UDMA 2. Ik dacht dat fikkers ook UDMA 2 waren, of dacht ik dat verkeerd?

Verwijderd

LS3822 = LS22

Alleen is de LS3822 voor de mensen die niet met LS22 kunnen flashen.
Daarom maakt kun je ook niet van LS22 naar LS3822 flashen, die zijn htzlfd.
Pagina: 1