Toon posts:

Nieuwe GMail Look, wat vinden we ervan?

Pagina: 1
Acties:

• amas
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-05 14:53

amas

Law of Nature: Chaos

Topicstarter
Google heeft, zover ik weet, sinds vandaag een nieuwe link in zijn GMail gezet: "Preview Gmail’s new look"
Ze gaan namelijk de look van GMail aanpassen. Het komt er als volgt uit te zien:

Persoonlijk vind ik het net iets te groot, en alles staat net iets te ver uit elkaar. En dit is al de "Dense" versie. Maar goed, het is nu wel in de stijl van de rest van Google. Met een beetje wennen slaat het vast wel aan :)
Ben benieuwd wat de jullie er van vinden.

P.S. Hier nog een link naar de Blog van het bericht: http://gmailblog.blogspot...w-of-gmails-new-look.html.

[Voor 8% gewijzigd door amas op 07-07-2011 12:26]

Optimist: The glass is half full; Pessimist: The glass is half empty; Physicist: The glass is full of liquid and air.

• Aloys
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Ik vind 'em juist stukken beter dan de oude look. Het enige dat mij enigszins irriteert is dat de knoppenbalk met verwijderen, verplaats ed. meescrollt. Waarom kan ik eigenlijk niet uitleggen, misschien ook een kwestie van wennen. Overigens gebruik ik de webmail bijna nooit, een applicatie is veel praktischer.

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 23:35
Ik snap niet waarom nu ook weer gekozen wordt voor effectief minder zichbare regels? Nu.nl deed dit ook al in de laatste wijziging. Ronduit irritant :(

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

• prutser387
  • Laatst online: 17-05 08:28
Google Plus look.

Grote kans dat Picasa en andere google apps ook naar deze look-and-feel gaan.

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:25
Tja, even wennen weer. Het is wel erg wit, maar de layout is wel prima IMO (dense variant). Ik kan me voorstellen dat er op termijn weer kleurvarianten komen.

• Kaalus
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Doe mij de oude google look maar terug, vind het nieuwe helemaal niks met die matte knoppen enzo :S
hopelijk komt die rommel nog niet naar android.

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:01

Touchdomex

Meisje!

Alleen nu nog een eigen achtergrond kunnen instellen en eigenlijk vind ik deze looks best fijn!

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Ik vind het echt bagger dat de middelste menubalk keurig mee omlaag schuift tijdens het scrollen maar de rest niet, dat ziet er echt zo slecht uit. Het heeft potentie maar ik hoop dat het toch nog flink verbeterd.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• amas
  • Laatst online: 23-05 14:53

amas

Law of Nature: Chaos

Topicstarter
Ik ben ook benieuwd wat Google nu gaat doen. Alle gebruikers dwingen om de nieuwe look te gebruiken, zodat mensen er wel aan moeten wennen, of ze de mogelijkheid geven om de oude thema's te behouden in de hoop dat mensen niet gaan vertrekken naar externe applicaties of concurrerende diensten.

Edit:
Our new interface will eventually expand dynamically to accommodate different screen sizes and user preferences, but until then you can pick the information density that you prefer.
Ze gaan iig de mogelijkheid tot (beperkte) customization geven.

[Voor 31% gewijzigd door amas op 07-07-2011 12:58]

Optimist: The glass is half full; Pessimist: The glass is half empty; Physicist: The glass is full of liquid and air.

• Dr. Horrible
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 31-05 13:16
Nog niet uitgerold voor Google Apps gebruikers, of wel?

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 00:45

MsG

Forumzwerver

Ik vind die webtracker onderaan wel zeer onprettig. Voor de rest vind ik het wel mooi.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• Alpha89
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 01-06 10:33
Dr. Horrible schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 12:58:
Nog niet uitgerold voor Google Apps gebruikers, of wel?
Jup, hier ook nog niks.

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Via thema's kan je het kiezen, zo ging het bij mijn Google Apps account.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee