Toon posts:

Panasonic introduceert ontwikkelsite voor Viera Connect-apps

Pagina: 1
Acties:

• Sphere-
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 24-05 21:58
nieuws: Panasonic introduceert ontwikkelsite voor Viera Connect-apps

Ik denk dat ik niet de enige ben die geen flauw idee heeft wat Viera Connect is.
Mijn vermoeden dat het iets voor de TV is wordt pas bevestigd in de laatste regel van de een-na-laatste alinea.
En is ipvt ook al een ingeburgerde term? geen flauw idee wat het is.

[Voor 15% gewijzigd door Sphere- op 07-07-2011 11:45]

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Huuu peerd

Misschien dat je muis dienst weigert, maar als je de link volgt in het artikel (onder het plaatje), kom je op het artikel van Panasonic uit, waar ook bij staat wat Viera Connect is.

Iets verder kijken dan je neus lang is.

Maar voor zaken wat we niet weten gebruiken we over het algemeen een mooie website, genaamd Google. Moet je eens kijken wat je daar allemaal kan vinden. Er zal een wereld voor je open gaan :P

Een mummy uit z'n verband trekken is nooit grappig.
Een Napster t-shirt aantrekken voor het concert van Metallica is nooit grappig.

• Sphere-
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 24-05 21:58
Hmm ipvt moet iptv zijn, dat verklaart mijn verwarring deels :)

• AHBdV
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 24-08-2018
Beetje belachelijk om altijd maar weer naar Google te verwijzen als er onbekende termen gebruikt worden in een artikel.

Een artikel moet gewoon voor het grootste gedeelte van het publiek te lezen zijn zonder dat je daarvoor moet Googlen. Is dat niet het geval, dan moet je een paar regeltjes van het artikele gebruiken om het uit te leggen.

Anders hoeven we uberhaupt geen artikels meer te plaatsen, dan is een url naar het nieuwsbericht van Panasonic voldoende!!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Huuu peerd

Daar ben ik het wel mee eens. Maar wie en wanneer bepaal je of iets bekend of onbekend is.

In dat hele artikel is 1 link te vinden, en die komt uit op de uitleg, en ook wat Viera Connect is.

Vragen is natuurlijk de makkelijkste weg, terwijl het antwoord 1 muisklik verweidert is.

Overigens is de term 'Viera Connect' in januari al verschenen op t.net (ook zonder uitleg daarvan trouwens). Dus nieuw is het niet echt te noemen. Dus als er al uitleg nodig was geweest, had dat een half jaar geleden eigenlijk al moeten gebeuren ;)

Overigens was er in het verleden al eens sprake van Wiki op t.net, en dat zou een mooie aanvulling zijn voor dit soort zaken.

En ja, je hebt helemaal gelijk over dat de opmerking van Google niet had gehoeven.

Een mummy uit z'n verband trekken is nooit grappig.
Een Napster t-shirt aantrekken voor het concert van Metallica is nooit grappig.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• blackTIE
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-05 17:15
Ik had in het begin even moeten verduidelijken wat Viera Connect is. Pas aan het einde staat inderdaad dat het gaat om Panasonics iptv-platform (wat dat laatste is zou wel als algemene kennis op Tweakers.net verondersteld mogen worden lijkt me...).
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee