• Kavaa
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09:44
Beste Lezers,

Ik ben heel erg aan het twijfelen tussen een galaxy tab en een HTC flyer.
Maar nu is mijn vraag kun je met de HTC Flyer ook bellen?
Dit zie ik namelijk nergens staan.

Welke zouden jullie pakken als je er ook mee moet kunnen bellen mits ze dit toch beide hebben.

Link HTC Flyer: http://www.pdashop.nl/pro...i-fi-3g-tablet-32-gb.html
Link GALAXY Tab: http://www.pdashop.nl/pro...laxy-tab-p1000-white.html

ICTWebSolution - Wi-Fi Problemen? Stuur maar een berichtje! - Wi-Fi Bereik verbeteren?

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 30-05 14:44
Dat kan de Flyer, ja. Eerste hit op google
Foutieve bron :X

Blijkt dat er heel indirect wel een bel functie in zit, via Skype of Google talk.

[Voor 55% gewijzigd door ItMeAedri op 07-07-2011 10:49]

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Nu online

SeatRider

Hips don't lie

djkavaa schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 10:41:
Maar nu is mijn vraag kun je met de HTC Flyer ook bellen?
Dit zie ik namelijk nergens staan.
Ik zie hier anders duidelijk staan dat ie geen belfunctie heeft: http://www.pdashop.nl/pro...ml#product_specifications

Nederlands is makkelijker als je denkt

• AnderNeo
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 27-02 17:24

AnderNeo

Kwartelen

De flyer.

Die kan dus wel gewoon bellen. Videobellen 'zelfs'
http://www.htc-gsm.nl/htc-flyer

[Voor 51% gewijzigd door AnderNeo op 07-07-2011 10:48]

It's not the dying but the living that scares me to death

• Kavaa
Vandaar dus ook mijn vraag of wel ander tablet van 7 inch kunnen jullie aanraden.?

ICTWebSolution - Wi-Fi Problemen? Stuur maar een berichtje! - Wi-Fi Bereik verbeteren?

• Kavaa
Dan weet ik voldoende en moet ik dus een galaxy tab halen thanks.

• oNo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07:38
Met de Flyer kan je niet "normaal" bellen. De belfunctionaliteit is er uit gehaald. Het installeren van dialer.apk heeft geen nut als de Flyer niet is geroot. Zie ook het Flyer forum op xda-developers. Daar is te lezen dat de Flyer ook voordeel gaat krijgen van de nieuwe niet gelockte bootloader policy. Wanneer dat is, is onbekend. Dat er in de toekomste gebeld kan worden met de Flyer gaat wel komen. Maar gezien je vragen of deze twee tablets denk ik niet dat je handig genoeg bent om dat voor elkaar te krijgen.

Skype support voor de front camera is er sinds de laatste update niet meer. Geen videobellen via Skype, gewoon bellen kan wel.

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-05 14:12

Bullet NL

Eigen Wijs

Dit topic is gesloten!

Discussies zoals deze hier nu wordt gevoerd zijn niet toegestaan op GoT. Wij gaan er vanuit dat users prima hun keuze kunnen maken. Hier zijn verschillende tools voor, sterker Tweakers.net bied zelf ook een tool aan, te weten de Pricewatch: http://tweakers.net/pricewatch/

Kortom een discussie over een bepaald product is prima, deze zullen we deze wanneer hij nog niet voorkomt op het forum toestaan. Een simpele "ik heb twee producten en welke zouden jullie kiezen?" vraag niet!

Ps. de fabrikanten noemen hun producten gewoon HTC Flyer of Samsung Galaxy Tab, de grote hoeveelheid hoofdletters in de topictitel is dan ook niet nodig, dit komt erg schreeuwerig over.

Daarbij stel jij je vraag ook nog eens in een verkeerd sub-forum, we hebben namelijk een eigen hoofdgroep voor Tablets - Google Android.

Zie voor meer info wat wij van users verwachten en waar een topic aan moet voldoen de Het algemeen beleid en Forum FAQ

[Voor 17% gewijzigd door Bullet NL op 07-07-2011 11:14]

Cogitationis poenam nemo patitur

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee