Hallo,
Ik ben bezig met een website, en ik heb hiervoor een Spry gebruikt. De DatabaseSpry van Dreamweaver.
Zie Hieronder de JAVA code:
En de HTML-code:
Als ik de website laad dan zie ik tijdens het laden:
{onderwerp}
{samenvatting-home}
{foto}
Kan ik i.p.v. deze teksten iets van een preloader plaatsen. Dus dat je een gif animatie ziet. i.p.v. deze teksten.
En hoe moet ik dat precies in de code zetten?
Ik ben niet heel erg thuis in het javascripten, maar heb geprobeerd wat te vinden op het internet alleen kwam er niet uit.
Kan iemand mij helpen?
Alvast bedankt
Ik ben bezig met een website, en ik heb hiervoor een Spry gebruikt. De DatabaseSpry van Dreamweaver.
Zie Hieronder de JAVA code:
JavaScript:
1
2
3
4
5
6
| <script src="SpryAssets/SpryData.js" type="text/javascript"></script> <script src="SpryAssets/SpryHTMLDataSet.js" type="text/javascript"></script> <link href="SpryAssets/SpryStackedContainers.css" rel="stylesheet" type="text/css" /> <script type="text/javascript"> var ds2 = new Spry.Data.HTMLDataSet("Nieuws_DB.html", "NieuwsDB", {tableModeEnabled: false, columnNames: ['column0', 'column1', 'onderwerp', 'samenvatting-home', 'column4', 'column5', 'foto'], rowSelector: ".rij-1", dataSelector: "td"}); </script> |
En de HTML-code:
HTML:
1
2
3
4
5
6
7
| <div spry:region="ds2" class="StackedContainers"> <div spry:repeat="ds2" class="RowContainer"> <div class="RowColumn-kop">{onderwerp}</div> <div class="RowColumn-tekst">{samenvatting-home}</div> <div class="RowColumn-foto">{foto}</div> </div> </div> |
Als ik de website laad dan zie ik tijdens het laden:
{onderwerp}
{samenvatting-home}
{foto}
Kan ik i.p.v. deze teksten iets van een preloader plaatsen. Dus dat je een gif animatie ziet. i.p.v. deze teksten.
En hoe moet ik dat precies in de code zetten?
Ik ben niet heel erg thuis in het javascripten, maar heb geprobeerd wat te vinden op het internet alleen kwam er niet uit.
Kan iemand mij helpen?
Alvast bedankt
[Voor 1% gewijzigd door MueR op 07-07-2011 10:12]