Beste mensen, bedankt voor het lezen.
De laatste tijd werk ik aan een applicatie voor windows phone 7. Hierbij maak ik dus gebruik van Silverlight / C#.
Op de 'about' pagina van deze app staat een prachtig versienummer, en wat hyperlinkbuttons met de volgende syntax:
Dat zou, na een keertje tappen, internet explorer moeten openen en vervolgens Google in een nieuwe tab moeten laden.
Echter gebeurt dat niet.
Internet explorer openen gaat goed. Maar vervolgens zie je een lege tab, waar niks gebeurd. Ongeacht je geduld.
Het gekke is dat wanneer je vervolgens het overzicht van je open tabs bekijkt, en terug gaat naar het lege tabblad, hij opeens begint te laden!
Op MSDN staat het volgende voorbeeld bij de documentatie over de HyperlinkButton:
Hierbij gebeurt, vreemd genoeg, precies hetzelfde:
De website laad pas zodra je het tab-overzicht bekijkt, en vervolgens terugwisselt. .
Ik heb wat lopen googlen, maar kon dit helaas niet vinden. Ook het vervangen van de targets met "_top" en "_self" of willekeurige, verschillende strings (per link) had geen effect.
Als iemand suggesties heeft zijn deze van harte welkom.
Cheers,
cPT.cAPSLOCK
De laatste tijd werk ik aan een applicatie voor windows phone 7. Hierbij maak ik dus gebruik van Silverlight / C#.
Op de 'about' pagina van deze app staat een prachtig versienummer, en wat hyperlinkbuttons met de volgende syntax:
code:
1
2
3
4
5
6
7
| <HyperlinkButton Content="Changelog" Height="33" Name="changelogLink" Margin="0,0,0,20" NavigateUri="http://www.google.com" TargetName="_blank"/> |
Dat zou, na een keertje tappen, internet explorer moeten openen en vervolgens Google in een nieuwe tab moeten laden.
Echter gebeurt dat niet.
Internet explorer openen gaat goed. Maar vervolgens zie je een lege tab, waar niks gebeurd. Ongeacht je geduld.
Het gekke is dat wanneer je vervolgens het overzicht van je open tabs bekijkt, en terug gaat naar het lege tabblad, hij opeens begint te laden!
Op MSDN staat het volgende voorbeeld bij de documentatie over de HyperlinkButton:
code:
1
2
| <HyperlinkButton Content="Click here to learn about Silverlight" NavigateUri="http://www.silverlight.net" TargetName="_blank" Margin="10,10,0,0"/> |
Hierbij gebeurt, vreemd genoeg, precies hetzelfde:
De website laad pas zodra je het tab-overzicht bekijkt, en vervolgens terugwisselt. .
Ik heb wat lopen googlen, maar kon dit helaas niet vinden. Ook het vervangen van de targets met "_top" en "_self" of willekeurige, verschillende strings (per link) had geen effect.
Als iemand suggesties heeft zijn deze van harte welkom.
Cheers,
cPT.cAPSLOCK
Nevermind.
Het probleem doet zich uitsluitend voor tijdens het debuggen. Zodra de app draait buiten het debuggen om, werkt het gewoon. Blijft vreemd, maar het vormt geen probleem meer.[Voor 5% gewijzigd door cPT.cAPSLOCK op 07-07-2011 01:20. Reden: "oplossing" vermelden]