Ik heb een pc met windows 7 (64b UK) in gebruik als servertje. Daarop is een Canon IP4500 printer aangesloten. Bij de voorkeursinstellingen en bij de eigenschappen van deze printer op deze server heb ik afdrukvoorbeeld aangevinkt. Ik heb de printer gedeeld in het netwerk, maar ik gebruik geen "thuisgroep" (iets nieuws sinds windows 7 volgens mij). "render print jobs on client computer" staat ook aangevinkt.
Ik kan wel printen vanaf mijn windows 7 (32b NL) pc, maar ik krijg geen afdrukvoorbeeld te zien.
Als ik nu op mijn eigen pc de voorkeursinstellingen van de gedeelde printer bekijk, is het afdrukvoorbeeld vakje leeg en lichtgrijs.
Via google kom ik er niet uit.
Toen deze printer nog op m'n Synology Diskstation zat, had ik wel een afdrukvoorbeeld.
Hoe krijg ik het afdrukvoorbeeld op een gedeelde printer weer werkend?
Ps, printerdrivers komen van microsoft, canon biedt ze niet aan voor W7.
EDIT: Ik heb mijn vraag verplaatst omdat het een software vraag is.
Ik kan wel printen vanaf mijn windows 7 (32b NL) pc, maar ik krijg geen afdrukvoorbeeld te zien.
Als ik nu op mijn eigen pc de voorkeursinstellingen van de gedeelde printer bekijk, is het afdrukvoorbeeld vakje leeg en lichtgrijs.
Via google kom ik er niet uit.
Toen deze printer nog op m'n Synology Diskstation zat, had ik wel een afdrukvoorbeeld.
Hoe krijg ik het afdrukvoorbeeld op een gedeelde printer weer werkend?
Ps, printerdrivers komen van microsoft, canon biedt ze niet aan voor W7.
EDIT: Ik heb mijn vraag verplaatst omdat het een software vraag is.
[Voor 11% gewijzigd door BounceMeister op 10-07-2011 21:04]