Toon posts:

wat voor computer voor mij??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi,

ik wil een computer aanschaffen alleen weet ik niet wat voor een!
ik maak veel gebruik van internet en ik speel veel spellen. Ook ga ik vaak naar LAN-Parties.

Volgens mij blijven er niet veel computers over voor mij aangezien ik volgens mij zelf geen pc kan bouwen.

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:38

jep

voor wat jij wil; de snelste (soms ook duurste)

is simpel :)

1Ghz, 256 meg, 32>meg video.. 45gig> hd.. in die richting

Verwijderd

IK SPEEL ZELF HEEEEEEEEL VEEL ONLINE EN REDLIJK LAN'S MAAR GOED HOEFT NIET ALTIJD DUUS TE ZIJN MIJN SYSTEEM:DURON 700@950 128MBRAM(256 BETER) ASUS V7100 (MET NIVIDEA DRIVER VOOR OVERCLOCKEN) MSI K7T PRO2A 20GIG HD EN DE REST VAN DE GEBRUIKELIJKE SPULLEN ALLEEN KAST GEKOCHT PRIJS +/- 1600 ALS IK JOU WAS ZOU IK 256RAM NEMEN.
MET DIT SYSTEEM SPEEL IK COUNTERSTRIKE (JAJA BEN OOK VERSLAAFDE) DF3 ETC EN IS ZEER GOED TE DOEN EN ALS HIJ OUTOFDATE IS GOOI IK ER EEN NIEUWE ATHLON OP WANT DAT KAN MET DEZE MOBO. DIT IS NATUURLIJK GEEN SUPERCOMPUTER MAAR PRESTEERD ZEEEEEEEER GOED HOOR MZZSL ;)

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 18:19

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Koop een My First Sony! >:)

En persoon hierboven: Koop een ander toetsenbord, je caps-lock blijft haken! :(

Whatever.

Verwijderd

Op maandag 19 maart 2001 14:31 schreef Demoman het volgende:
IK SPEEL ZELF HEEEEEEEEL VEEL ONLINE EN REDLIJK LAN'S MAAR GOED HOEFT NIET ALTIJD DUUS TE ZIJN MIJN SYSTEEM:DURON 700@950 128MBRAM(256 BETER) ASUS V7100 (MET NIVIDEA DRIVER VOOR OVERCLOCKEN) MSI K7T PRO2A 20GIG HD EN DE REST VAN DE GEBRUIKELIJKE SPULLEN ALLEEN KAST GEKOCHT PRIJS +/- 1600 ALS IK JOU WAS ZOU IK 256RAM NEMEN.
MET DIT SYSTEEM SPEEL IK COUNTERSTRIKE (JAJA BEN OOK VERSLAAFDE) DF3 ETC EN IS ZEER GOED TE DOEN EN ALS HIJ OUTOFDATE IS GOOI IK ER EEN NIEUWE ATHLON OP WANT DAT KAN MET DEZE MOBO. DIT IS NATUURLIJK GEEN SUPERCOMPUTER MAAR PRESTEERD ZEEEEEEEER GOED HOOR MZZSL ;)
doe eens rustig

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

BLABLA
Minder hoofdletters graag. en minder spelfouten.

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:06

Exirion

Gadgetfetisjist

Stomme vraag misschien, maar wat doe je in hemelsnaam op een LAN-party als je geen PC hebt om op te spelen?

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

CAPS PROBLEEM
vergeet niet een goed toetsenboord te kopen!
Demoman bezuinigde daarop en nu irriteert hij mede tweakers met zijn miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 19 maart 2001 14:47 schreef Exirion het volgende:
Stomme vraag misschien, maar wat doe je in hemelsnaam op een LAN-party als je geen PC hebt om op te spelen?
hoe kan ik hier op GoT komen zonder pc?? zo ga ik dus ook naar de LAN simpel toch? :)

Verwijderd

Topicstarter
ik heb nu een PII 300 met een voodoo 3 3000 en die kan nog aardig wat alleen vind ik het toch tijd worden voor een nieuwe

Verwijderd

waarom bouw je er zelf gewoon geen?? kijk op tomshardware.com ofzo.. daar ergens hoe je zelf kan bouwen.. :)

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Volgens mij blijven er niet veel computers over voor mij aangezien ik volgens mij zelf geen pc kan bouwen.
dan laat je hem toch bij de winkel in elkaar zetten.. als je weet dat je het zelf niet kunt is het wel verstandig om het ook niet te doen :).
Beslis welke onderdelen je wilt, zeg dat tegen de PC verkoper (en dan moet je niet naar een dixons, vobis ofzo gaan, maar naar een echte PC winkel) en laat hem in elkaar zetten.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 19 maart 2001 14:41 schreef meendering het volgende:
Koop een My First Sony! >:)

En persoon hierboven: Koop een ander toetsenbord, je caps-lock blijft haken! :(
oh wat zijn we weer grappig :(:(:(

omdat ik zelfbouwen vrij moeilijk vind is dat niet gelijk een reden om zo'n antwoord te geven! :(

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 19 maart 2001 16:23 schreef rick_h het volgende:

[..]

dan laat je hem toch bij de winkel in elkaar zetten.. als je weet dat je het zelf niet kunt is het wel verstandig om het ook niet te doen :).
Beslis welke onderdelen je wilt, zeg dat tegen de PC verkoper (en dan moet je niet naar een dixons, vobis ofzo gaan, maar naar een echte PC winkel) en laat hem in elkaar zetten.
daar heb ik nou wat aan :)
en bij winkels als vobis ga ik niet naar binnen, als je aan die lui een vraag stelt weten ze niet eens waar je het over hebt en dan begin ik weer aan mezelf te twijfelen... dat is ook de reden waarom ik niet zelf bouw, of ik het kan is iets anders. zoals limp bizkit zegt: het is niet moeilijk...
Pagina: 1