• Eddy001
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23-01 00:06
Hoi allemaal, ik heb net dus de Packard bell liberty tab gekocht, echt een tof apparaat, alleen na een halve dag ermee te hebben zitten kloten ben ik dus gaan kijken wat de mogelijkheiden zijn met de mini sd kaart uitbreiding en usb kaart,
ik heb dus avis en mp3s gezet op een usb en mini sd kaart..

Nu is het probleem dus als ik een divx player open, kan ik er niet naartoe browsen..

De enige mogelijkheid is via de meegeleverde speler het te vinden.
Ik open die dus en druk op muziek, voila al mn Mp3tjes staan daar, ik ga naar video, helemaal Niks.

Nu is het dus een anti piracy tab ofzo (als je divx erop wil zetten krijg je waarschuwing dat het niet ondersteund word en blaat) , via pc connected avi files op de HD zelf gezet, via een alternatieve app geopend, werkt perfekt.

Alleen nu mijn vraag.. Is er niet een mogelijkheid om zelf te browsen naar die usb / mini-sd kaart? want dan kan ik via die players het gewoon vanaf de sd / usb spelen. ( via browsers kom ik er gewoon niet.. het is hidden ofzo) als ik de tab met sd kaart op mn pc aansluit kom er ook niet.

Het is nu nogal pointless.. tenzij je een mini sd kaart met alleen maar muziek erop wilt zetten ofzo.. ik dacht juist, mooie film sd kaart erop zetten handig.

Ik vind het een mooi aparaat, maar van die 16 gb die je erbij krijgt, zijn er al bijna 4 in beslag genomen mede door hun eigen apps die je er niet af kan halen (geloof ik) , waaronder kanslose chat programma's en media players die geen divx kunnen afspelen en andere apps waar ik nooit gebruik van zal maken.

Hopelijk kan iemand me helpen met een geweldige tip :P om die usb en mini sd kaart nuttig te maken.

• Eddy001
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23-01 00:06
Als iemand deze tab heeft, de tablet laat je alleen de sd kaart accessen, ook via de pc.. maar in 1 media player app heb ik de optie gevonden om als root map iets anders in te stellen en toen kon ik er wel op. ik weet niet of je in de instellingen van tab zelf ook de root map voor al je programma's / pc kan wijzingen tho

• BlueLed
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 03-06 14:05
Dit lijkt me toch echt een software issue. Misschien een alternatieve file browser proberen?

• BlueLed
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 03-06 14:05
Ik heb zelf de Asus Transformer dus dat werkt praktisch hetzelfde...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MisterT2006
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16-05 12:59
Gebruik es file explorer en rockplayer als speler en klaar ben je :)
Wat betreft het usb gebeuren kijk maar verder op de fora want dat werkt niet goed met android.
Je kunt ook gewoon je films en andere meuk naar je tablet halen via je netwerk.
Met imediashare kun je ook streamen naar je xbox360 of ps3 dat werkt prima of elk ander dlna apparaat.

• porto33
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 26-03 16:10
Gebruik ESexplorer, niet de standaard file browser die het Nand niet kan uitlezen.

die externe sd kaart en USB kun je toch benaderen via /mnt/external_sd en /mnt/usb_storage?
vanuit de root dus, niet je sdcard.

Als je root toegang hebt, kun je onder /system/apps de systeemapps weggooien die je niet wilt hebben, doch
gooi geen apps weg met Google in de naam want dan kan je je tablet nog aardig over de zeik mee helpen.

De tablet aansluiten op je PC geeft enkel de interne SD en evt externe SD of USB drives aan; het is mij iig nog niet gelukt dat ie ook de Nand aangeeft.

FYI: de Acer Iconia Tab a500/a501 zijn exact dezelfde machines als de PB's (Acer = PB), alleen een andere ROM erin gebakken van PB. Qua hardware config zijn de tips en truuks voor de Acer ook voor de PB van toepassing.

[Voor 23% gewijzigd door porto33 op 20-07-2011 16:58]

• Baatje
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 01-06 08:09
Goedenavond,

Mag ik vragen hoe de ervaringen zijn met deze tablet? Mij lijkt het wel wat namelijk voor beetje surfen en mp3tjes te luisteren....

Fear leads to anger, anger leeds to hate, hate leeds to suffering....

• henkleerssen
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

henkleerssen

Your life is as you narrate it

Ik zit naar deze wat onbekende android tablet te kijken, maar deze heeft goede specs.. en nu voor weinig geld.. 299 euro bij de mediamarkt (vanwege de aanbieding). Een mooie Tegra2 processor..

Alleen had ik een vraagje hier.. dus alle firmwares van de acer iconia passen hierop zonder problemen?

• henkleerssen
  • Niet online

henkleerssen

Gek eigenlijk.. helemaal geen animo voor dit tablet terwijl deze toch het goedkoopste Tegra2 gebaseerde tablet (tenminste in winkels)...

• Knud
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02-06 16:23

Knud

Sandvich

Zal o.a. komen door het kwalitatief mindere MVA panel. De Asus TF1 heeft een IPS scherm voor bijna dezelfde prijs.

AMD 3900X | MSI X570 MEG UNIFY | TridenZ 32GB | EVGA GTX 1080 | Samsung 970 Pro 1TB, 860 1TB & 840 EVO 1TB | LianLi O11 XL | Seasonic Prime PX 1300 | Audio set: RME ADI-2 DAC + SMSL DA-9 + 2x Klipsch B2 bookshelf speakers

• henkleerssen
  • Niet online

henkleerssen

Knud schreef op woensdag 30 november 2011 @ 10:40:
Zal o.a. komen door het kwalitatief mindere MVA panel. De Asus TF1 heeft een IPS scherm voor bijna dezelfde prijs.
70 euro verschil dus.. MVA scherm is gewoon goed te noemen.. maar de IPS zal dan wel beter zijn..

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-05 12:27
Asus heeft atm een 50 euro cashback actie, dus dan is het verschil nog maar heel klein.

• henkleerssen
  • Niet online

henkleerssen

418O2 schreef op woensdag 30 november 2011 @ 10:48:
Asus heeft atm een 50 euro cashback actie, dus dan is het verschil nog maar heel klein.
tja dan lijkt dat inderdaad een goede optie.

edit: uhm.. niet iedereen lijkt tevreden over IPS van de asus .. niet echt zwart waar het zwart moet zijn blijkbaar.. n00bs in "Het topic voor onbekende en exotische Android-tablets"
en daar heeft de liberty tab weer geen last van..

[Voor 35% gewijzigd door henkleerssen op 30-11-2011 10:52]

• Knud
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02-06 16:23

Knud

Sandvich

Verder lijkt de Packerd Bell niet zo hard te worden gepushed zoals de Acer (Zelfde bedrijf) - maar dat kan ik mis hebben.
Zonder kortings actie, zit er 26 euro verschil tussen (359 tov 333).

Plus bij de TF1 kan je eventueel nog een dock erbij aanschaffen.
De PB is ook zwaarder, zal ook meetellen.

AMD 3900X | MSI X570 MEG UNIFY | TridenZ 32GB | EVGA GTX 1080 | Samsung 970 Pro 1TB, 860 1TB & 840 EVO 1TB | LianLi O11 XL | Seasonic Prime PX 1300 | Audio set: RME ADI-2 DAC + SMSL DA-9 + 2x Klipsch B2 bookshelf speakers

• 418O2
En de Asus support is ook beter vermoed ik.

• henkleerssen
  • Niet online

henkleerssen

Knud schreef op woensdag 30 november 2011 @ 11:05:
Verder lijkt de Packerd Bell niet zo hard te worden gepushed zoals de Acer (Zelfde bedrijf) - maar dat kan ik mis hebben.
Zonder kortings actie, zit er 26 euro verschil tussen (359 tov 333).

Plus bij de TF1 kan je eventueel nog een dock erbij aanschaffen.
De PB is ook zwaarder, zal ook meetellen.
299 nu bij mediamarkt met die actie

• PeeJay
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-02-2022

PeeJay

Prutser

henkleerssen schreef op woensdag 30 november 2011 @ 11:17:
[...]

299 nu bij mediamarkt met die actie
Welke actie? Je hebt alleen accessoirevoordeel. Je moet dan maar net behoefte hebben aan een bepaalde accessoire.

Don't play dumb with me, that's a game you can't win....

• 418O2
hij is daar waarschijnlijk 349 euro en je krijgt 50 euro van Asus, dus zit je op 299

• PeeJay

PeeJay

Prutser

418O2 schreef op woensdag 30 november 2011 @ 15:15:
hij is daar waarschijnlijk 349 euro en je krijgt 50 euro van Asus, dus zit je op 299
Ik dacht dat het over de Packard Bell ging. Die is bij de MM €349.
De TF1 kost €369 en is in bestelling. Tegen de tijd dat je die thuis hebt (volgens MM 3-4 week), is de cashback-actie niet meer geldig, aangezien je alles voor 11 december dient op te sturen.

edit:

Ik zie dat de actie bij MM alleen voor de bundels geldt. En daar valt de Liberty Tab niet onder volgens mij.

[Voor 11% gewijzigd door PeeJay op 30-11-2011 17:00]

• henkleerssen
  • Niet online

henkleerssen

ze hebben zich vergist bij de MM .. 299 kreeg ik hem mee...was accessoire voordeel van afgetrokken :P

[Voor 26% gewijzigd door henkleerssen op 30-11-2011 19:48]

• PeeJay

PeeJay

Prutser

henkleerssen schreef op woensdag 30 november 2011 @ 19:47:
ze hebben zich vergist bij de MM .. 299 kreeg ik hem mee...was accessoire voordeel van afgetrokken :P
Bofkont!! :P

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee