Ik ben opzoek naar 2 geschikte koffers welke perfect in de achterbak van onze auto (Ibiza ST) passen. Het probleem waar we tegenaan lopen is het feit dat de meeste koffers onnodige ruimte innemen vanwege allerlei fancy vormen etc.
De reden dat ik dit topic open is dat ik via alle koffersites het idee heb dat er geen geschikte koffer is die aan mijn wensen voldoet. En er wellicht tweakers zijn die dit probleem al eerder gehad hebben.
Ik ben eigenlijk op zoek naar een meer vierkante koffer, zodat er geen tussenruimte tussen de koffers komt.
Hieronder de eisen:
Hoop dat er tweakers zijn die hetzelfde gehad hebben en advies hebben
Edit: wellicht dat een modje even de titel kan aanpassen: Ideale koffer voor achterin de auto
De reden dat ik dit topic open is dat ik via alle koffersites het idee heb dat er geen geschikte koffer is die aan mijn wensen voldoet. En er wellicht tweakers zijn die dit probleem al eerder gehad hebben.
Ik ben eigenlijk op zoek naar een meer vierkante koffer, zodat er geen tussenruimte tussen de koffers komt.
Hieronder de eisen:
- Inhoud ca 70 tot 80 liter per koffer
- afmetingen (MAX!!!) 72 x 45 cm (dikte is niet extreem relevant)
- 4 wielen en trolley formaat
- Vlakke zijkanten
- Prijs Maximaal 100 euro per koffer
Hoop dat er tweakers zijn die hetzelfde gehad hebben en advies hebben

Edit: wellicht dat een modje even de titel kan aanpassen: Ideale koffer voor achterin de auto

[Voor 6% gewijzigd door Rene op 06-07-2011 21:42]
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2016 VW eGolf 24kWt