Toon posts:

linux clustering

Pagina: 1
Acties:
  • 275 views

Onderwerpen

• pindamaster
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20:02
hoi
Ik hoop dat ik goed zit.
Ik heb hier een oude stapel pc's liggen, en ik dacht ik maak er een cluster van, makelijk gedacht maar hoe doe ik dit?
Ik heb al zitten kijken na Kerrighed en een beetje uitproberen daarmee, gevolg een van de 5 pc's niet meer opstarte ;w , die ben ik nu aan het herinstaleren met ubuntu 11.04 (32bit). Nu komt het eigelijke probleem, voor Kerrighed willen ze dat je voor de laaste verzie (3.0.0) 64bits processoren hebt en laat dat nu een probleempje zijn voor pentium 4's en voor een AMD K7, wat nu? Een oudere verzie gebruiken of een andere metode.
Er staat niks meer op die pc's dus er kan vanalles op worden geinstaleerd/ geprobeerd.

(kan een mod de titel aan passen naar "[linux] clustering" of zo iets dergelijks, ik ben het vergeten af te maken na dat ik mijn post had getypt |:( )

[Voor 11% gewijzigd door pindamaster op 06-07-2011 21:29]

Meer is beter toch?

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-06 13:43

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Beste Pindamaster,
ik vind je post nogal gebrekkig. Hier op Tweakers stellen we hoge eisen aan topics. In de FAQ staat uitgelegd wat wij verwachten, met name de Het algemeen beleid #quickstart is erg handig.
Je post zit vol spelfouten en ik krijg niet het gevoel dat je zelf veel research hebt gedaan. Je vraag is ook veel te breed om een goed antwoord op te geven. Er zijn heel veel manieren om clusters te bouwen en op internet kan je tientallen handleidingen vinden.
Ik stel voor dat je eerst eens nadenkt over wat je met de cluster wil. Een e-mail cluster zit heel anders in elkaar dan een render-cluster of een bitcoin-miner. Ga dank op zoek naar een techniek die daar bij past.
Als je er dan nog niet uitkomt kun je een nieuwe post maken waarin je precies uitlegd wat je probeert te bereiken, wat je hebt gedaan en waar het fout gaat.

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee