Ik probeer Icecast 2.3.2 voor Linux te bouwen maar dit geeft wat problemen. Ik gebruik niet de release code maar de code uit een SVN branch waarvan de functionaliteit wat uitgebreider is (karlH repo). Ik heb namelijk de mogelijkheid om te authenticeren voor een stream (stream-auth) nodig welke niet in de normale broncode zit (correct me if I'm wrong).
Wat ik doe:
Vervolgens krijg ik deze fout:
Het bestand viewxml.xsl bestaat ook niet in deze map. Ik krijg het idee dat dat het probleem is. Overigens bouwt de normale broncode wel prima (maar deze heeft de benodigde authenticatie niet).
Is iemand bekend met dit (of een soortgelijk) probleem en, beter nog, weet hoe ik dit op kan lossen?
Wat ik doe:
svn co http://svn.xiph.org/icecast/branches/kh/icecast/ icecast cd icecast ./autogen.sh ./configure make
Vervolgens krijg ik deze fout:
make[1]: Entering directory `/root/icecast-export/admin' make[1]: *** No rule to make target `viewxml.xsl', needed by `all-am'. Stop. make[1]: Leaving directory `/root/icecast-export/admin' make: *** [check-recursive] Error 1
Het bestand viewxml.xsl bestaat ook niet in deze map. Ik krijg het idee dat dat het probleem is. Overigens bouwt de normale broncode wel prima (maar deze heeft de benodigde authenticatie niet).
Is iemand bekend met dit (of een soortgelijk) probleem en, beter nog, weet hoe ik dit op kan lossen?