• JKroondijk
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-03 12:52
Hallo allemaal,

Sinds een jaar heb ik een Philips 3377 Home Cinema Set.
Ik ben hier over het algemeen heel tevreden mee totdat een maand geleden er iets vreemds gebeurde.
Zonder dat ik iets veranderde is het geluid wat door de war bij het afspelen van een DVD.
Eerst dacht ik dat het aan de kwaliteit van de gebrande DVD's lag maar ook originele DVD's speelt hij verkeerd af.
Toen ik vorige week de Blu-Ray box van ''Band of Brothers'' in huis haalde en deze via mijn playstation afspeelde had ik hetzelfde probleem.
De surround doet het in principe prima alleen hoor ik alle stemmen linksachter me en rechtsachter hoor ik vaak helemaal niks of iets heel zacht.

Allereerst klinkt dit als een speaker probleem maar als ik radio luister of mijn laptop op de Home Cinema Set aansluit komt overal even hard geluid uit.

Ik zit dus echt met mijn handen in het haar heb geen idee waar dit aan kan liggen.

In ieder geval bedankt voor het lezen,

Jesper

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Zit er nog garantie op? Dan gewoon terug brengen lijkt me.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Beatboxx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-10-2022

Beatboxx

Certified n00b

Heb je al de instellingen bekeken en zo nodig veranderd?

• JKroondijk
Tsurany schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 19:58:
Zit er nog garantie op? Dan gewoon terug brengen lijkt me.
Ik heb hem 25 juli gekocht dus als het goed is wel ja.

• JKroondijk
Beatboxx schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 19:58:
Heb je al de instellingen bekeken en zo nodig veranderd?
God, wat kan ik dom zijn. Ik kon nooit bij de instellingen maar heb een manier gevonden en ja hoor. Balkjes stonden niet goed.
Ik kan mezelf wel voor m'n kop slaan! wat? Ik doe het!
Ik ben een Tweakers account onwaardig!

Super bedankt voor het meedenken, ik ga mezelf in de kelder opsluiten...

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee