Ik ga een laptop aanschaffen en wil deze thuis ook gaan gebruiken als main pc. De laptop zal een instap model Mac Book Pro worden waar qua video aansluitingen alleen Thuderbolt aanwezig is (Gelijk aan displayport, geloof ik)
Nou heb ik hier thuis nog 2 hele mooie Hp monitoren staan welke ik het liefst allebei op de Mac aan wil sluiten. Ik heb wat op internet gezocht en kwam uiteindelijk uit bij de Matrox DualHead 2Go.
Mjn vraag is nu: is het mogelijk om hiermee 3 verschillende schermen te krijgen? Dus:
- MBP - main screen
- Hp - extend display
- Hp - extend display
En dan zo dat op allebei de Hp schermen een ander beeld weergegeven kan worden.
Ik hoop dat jullie mijn vraag begrijpen en iemand hier misschien een antwoord op weet. Alvast bedankt voor de moeite.
Nou heb ik hier thuis nog 2 hele mooie Hp monitoren staan welke ik het liefst allebei op de Mac aan wil sluiten. Ik heb wat op internet gezocht en kwam uiteindelijk uit bij de Matrox DualHead 2Go.
Mjn vraag is nu: is het mogelijk om hiermee 3 verschillende schermen te krijgen? Dus:
- MBP - main screen
- Hp - extend display
- Hp - extend display
En dan zo dat op allebei de Hp schermen een ander beeld weergegeven kan worden.
Ik hoop dat jullie mijn vraag begrijpen en iemand hier misschien een antwoord op weet. Alvast bedankt voor de moeite.