Toon posts:

webwinkel voor pc bouwen

Pagina: 1
Acties:
  • 478 views

• DanielsWrath
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Hey,

Ik ga over een paar maanden (duurt dus nog wel ff ;'( ) een nieuwe pc kopen. Deze wil ik op internet kopen en dan door hun laten monteren, (kost meestal iets van 50 euro), omdat ik mijzelf niet echt vertrouw daarmee en anderen die ik ken ook niet... Maar weet iemand een goede en betrouwbare webshop met een goede prijs? Ik wil ongeveer de PC uit de 'best buy guide' uit mei 2011.
Heb zelf al Alternate gevonden en digitique en informatique maar ik weet het niet... Misschien kan conrad het ook?

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Alternate heb ik goede ervaring! Er wordt zelfs een image geplaatst op de pc, die je zelf met een toetsencombinatie weer terug kunt zetten.

"We never grow up. We just learn how to act in public"

• dropdeath
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 06-06 17:23
Compustunt kun je ook eens kijken doen alleen maar in kant en klare pc's.

www.nolimitoss.nl

• DanielsWrath
  • Niet online
dropdeath schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 16:08:
Compustunt kun je ook eens kijken doen alleen maar in kant en klare pc's.
Heb liever dat je zelf je pc kan samenstellen...

• syntesia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 07:37
azerty

• DanielsWrath
  • Niet online
Falcon schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 15:58:
Alternate heb ik goede ervaring! Er wordt zelfs een image geplaatst op de pc, die je zelf met een toetsencombinatie weer terug kunt zetten.
Zag er ook goed uit vond ik, maar wil graag wat vergelijkingsmateriaal hebben

Anoniem: 22659

Ik snap niet zo goed waar je naartoe wilt met dit topic. De meeste winkels in de PW kunnen de onderdelen voor je assembleren. Zoek gewoon een betrouwbare (lees reviews) winkel uit en kijk naar de kosten voor assemblage. Er is niet echt een eenheid die je kunt meten bij assemblage. Het is of goed of niet goed, waarbij in geval van niet goed het vaak om een defect onderdeel gaat.

Ik voorzie weinig nuttige discussie uit dit topic komen (opsomtopic) en om die reden gaat hierop een slotje. Succes met je aanschaf :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee