Hallo,
Ik heb gisteren dit systeem in elkaar gezet:
Processor: AMD Phenom II X4 955 Black Edition
Moederbord: Asrock 870 Extreme3
Grafische kaart: XFX HD 6870 1024 MB DDR5 DisplayPort (HD-687A-ZNFC)
Voeding: Cooler Master GX-450W 450 Watt , 20+24 Pins
HDD: Samsung Spinpoint F3 HD103SJ, 1TB
DVD: Sony Optiarc AD-7260S Zwart
Kast: Xigmatek Asgard
Proc. koeling: Cooler Master Hyper 212 Plus
Werkgeheugen: Kingston ValueRAM KVR1333D3N9K2/4G DDR3 SDRAM
Cardreader: Apacer AE700 Cardreader
Het probleem is, dat wanneer ik mijn pc aanzet deze geen beeld geeft. Het beeldscherm blijft ook inactief, dus krijgt geen signaal van de pc. Wanneer ik de pc aanzet krijg ik zo'n 11 piepjes te horen (eerst 2, dan 8 achter elkaar, dan later weer 1). Wat dat betekent kan ik nergens vinden (handleiding of google biedt geen utkomst). Op het moederbord is foutcode 85 te zien: "Display errors to the user and gets the user response for error".
Op het moederbord zijn de 24 pins en de 8 pins stroomvoorzieningen gewoon aangesloten. Op de videokaart zit 1 van de mogelijk 2 6pins blokjes aangesloten (mijn voeding heeft er maar 1).
Heb alle componenten nog eens aangedrukt, heb de videokaart in beide pci-e slots geprobeerd en heb het werkgeheugen van slot gewisseld maar niks helpt tot nu toe. Hebben jullie nog tips?
Ik heb gisteren dit systeem in elkaar gezet:
Processor: AMD Phenom II X4 955 Black Edition
Moederbord: Asrock 870 Extreme3
Grafische kaart: XFX HD 6870 1024 MB DDR5 DisplayPort (HD-687A-ZNFC)
Voeding: Cooler Master GX-450W 450 Watt , 20+24 Pins
HDD: Samsung Spinpoint F3 HD103SJ, 1TB
DVD: Sony Optiarc AD-7260S Zwart
Kast: Xigmatek Asgard
Proc. koeling: Cooler Master Hyper 212 Plus
Werkgeheugen: Kingston ValueRAM KVR1333D3N9K2/4G DDR3 SDRAM
Cardreader: Apacer AE700 Cardreader
Het probleem is, dat wanneer ik mijn pc aanzet deze geen beeld geeft. Het beeldscherm blijft ook inactief, dus krijgt geen signaal van de pc. Wanneer ik de pc aanzet krijg ik zo'n 11 piepjes te horen (eerst 2, dan 8 achter elkaar, dan later weer 1). Wat dat betekent kan ik nergens vinden (handleiding of google biedt geen utkomst). Op het moederbord is foutcode 85 te zien: "Display errors to the user and gets the user response for error".
Op het moederbord zijn de 24 pins en de 8 pins stroomvoorzieningen gewoon aangesloten. Op de videokaart zit 1 van de mogelijk 2 6pins blokjes aangesloten (mijn voeding heeft er maar 1).
Heb alle componenten nog eens aangedrukt, heb de videokaart in beide pci-e slots geprobeerd en heb het werkgeheugen van slot gewisseld maar niks helpt tot nu toe. Hebben jullie nog tips?