Beste Tweakers,
Ik heb een Canon Pixma MP560 printer, en de bijgeleverde cartridges zijn bijna leeg.
Ik ben op zoek naar een mogelijkheid om deze carts ofwel bij te vullen, ofwel een complete navulset met nieuwe cartridges te kopen, die je kan blijven navullen.
Ik lees op het internet vanalles over:
- chips in de carts die gereset moeten worden?
- vacuüm trekken van de carts na bijvullen?
Maar ik weet niet in hoeverre dat voor mijn printer geld, en of dat nog wel actueel is. Technieken veranderen zo snel.
Via dit forum vond ik alleen een link naar http://www.refillink.nl/
Verder vond ik nog deze site en ook deze.
Ik vraag me af of er mensen ervaring hebben met het navullen van inkt voor hun printer, en met name met de Canon Pixma.
Alle info is welkom, webwinkels, goede merken navulsets/namaak carts/etc.
- Waar moet ik vooral rekening mee houden?
- Wat heb ik nodig?
- Verder weet ik niet wat (buiten het prijsverschil) mogelijke voor- of nadelen zijn van navulsets vs. originele cartridges laten bijvullen vs. goedkopere volle namaak cartridges.
Het gaat mij er om dat ik goedkoop kan printen, zonder gedoe of gevlek op mijn printer.
Bedankt!
Ik heb een Canon Pixma MP560 printer, en de bijgeleverde cartridges zijn bijna leeg.
Ik ben op zoek naar een mogelijkheid om deze carts ofwel bij te vullen, ofwel een complete navulset met nieuwe cartridges te kopen, die je kan blijven navullen.
Ik lees op het internet vanalles over:
- chips in de carts die gereset moeten worden?
- vacuüm trekken van de carts na bijvullen?
Maar ik weet niet in hoeverre dat voor mijn printer geld, en of dat nog wel actueel is. Technieken veranderen zo snel.
Via dit forum vond ik alleen een link naar http://www.refillink.nl/
Verder vond ik nog deze site en ook deze.
Ik vraag me af of er mensen ervaring hebben met het navullen van inkt voor hun printer, en met name met de Canon Pixma.
Alle info is welkom, webwinkels, goede merken navulsets/namaak carts/etc.
- Waar moet ik vooral rekening mee houden?
- Wat heb ik nodig?
- Verder weet ik niet wat (buiten het prijsverschil) mogelijke voor- of nadelen zijn van navulsets vs. originele cartridges laten bijvullen vs. goedkopere volle namaak cartridges.
Het gaat mij er om dat ik goedkoop kan printen, zonder gedoe of gevlek op mijn printer.
Bedankt!
Sjeng aon de geng!!!