Outlook 2010 domein regel

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-07 16:18
Hallo,

Gebruik Outlook 2010, en zoek daarin een regel om bijvoorbeeld alle email die afkomstig is en binnenkomt van bijvoorbeeld @tweakers.net te verplaatsen naar de map Tweakers.net.

Echter kan ik deze regel niet vinden. Wel kan ik de regel vinden om bepaalde mails van personen te verplaatsen maar niet om alle mails dus van een domein te verplaatsen. (als ik het zo goed noem.)

Wie o wie kan mij hierbij helpen, via google geen idee op welke zoekterm ik moet zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Tweede hit op [google=outlook 2010 rule mail from certain domain]:
Yes. You need to enter just the email domain in the rule dialog and cancel the Check Names dialog when it appears.

Microsoft Outlook 2010 users: Outlook’s Rules Wizard includes a condition for “specific words in the sender address” which you can use instead of this rule. (But this rule still works.)

https://oneerlijkewoz.nl
Het ergste moet nog komen / Het leven is een straf / Een uitgestrekte kwelling van de wieg tot aan het graf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-07 16:18
Werkt gedeeltelijk nu. Mails die rechtstreeks naar mij verzonden zijn, stuurt hij nu automatisch door. Maar de mail die niet rechtstreeks zijn nog niet. Dus als ik ergens in de cc vermeld staan blijven ze nog in mijn postvak staan. Terwijl ik de optie cc wel heb aangevinkt bij regels maken.