Toon posts:

Autoradio Bluetooth

Pagina: 1
Acties:

• Jaygod
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 27-12-2021
Hi Tweakers lezers,

Ik ben een trotse bezitter van een nette Golf 5 met een RNS510, deze RNS510 is erg gewild bij criminele en de mijne is dus ook gestolen ( en ook mijn airbag! )

had gelukkig een goede verzekering, kijk de schade die ze hebben aangericht.

Nu heb ik er voor gekozen om geen RNS meer te nemen, simpel omdat deze toch weer wordt gestolen.
Daarom ben ik opzoek naar een autoradio met bleutooth, zodat ik mijn muziek kan streamen en handfree kan bellen. Ik heb me helemaal suf gezocht en kom er niet uit....

Het maakt niet uit van welk merk of type het is, het mag tussen de 100 en 200 euro kosten.

Kunnen jullie mij misschien helpen?

Liever verwend dan verwaarloosd

• MaxxBass
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-06 10:17

MaxxBass

Waar een wil is ben ik weg!

http://www.kenwood.nl/pro...s/bt_receivers/KDC-BT61U/

Da's een mooie kenwood, met bluetooth, usb, ipod controlle. Rond de 200 euro te krijgen.

• Jaygod
Die had ik idd ook al tegengekomen, alleen een beetje links laten liggen. Ik zal er even wat meer over lezen, hoe het zit met de bluethooth

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:49

-ET-

Phone Home

Nieuwe autoradio

soort gelijk verhaal. Ik heb de Sony MEX-BT3900 werkt perfect.

• Jaygod
hahah grappig, ik zat net op amazon de revieuws te lezen over deze : Sony MEX-BT3800U

wat vind jij van bluetooth bellen? Is het een beetje te verstaan? of helemaal niet?

• Strider
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:09
Jaygod schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 11:21:
Die had ik idd ook al tegengekomen, alleen een beetje links laten liggen. Ik zal er even wat meer over lezen, hoe het zit met de bluethooth
Zit een Parrot chip in, bluetooth werkt zoals gewoonlijk heel erg goed bij Kenwood.

BlaBlaBla

• Jaygod
Strider schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 11:31:
[...]

Zit een Parrot chip in, bluetooth werkt zoals gewoonlijk heel erg goed bij Kenwood.
Bedoel je daarmee het bellen? of het streamen van muziek?

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:49

-ET-

Phone Home

ik gebruik de radio zonder extra microfoon in een golf 4. Daarin zit de radio vrij laag in het dashboard en ik heb verder geen klachten gehad dat ik niet te verstaan ben. Doet qua kwaliteit niet onder voor de nokia bluetooth carkit die ik had in mijn vorige auto.

• Jaygod
Super, eigenlijk ben ik er wel uit... Doe niet zo moeilijk er over.

thx

• Strider
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:09
Jaygod schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 11:39:
[...]

Bedoel je daarmee het bellen? of het streamen van muziek?
Het bellen werkt erg goed, het streamen zou je even verder moeten nakijken omdat ik daarmee alleen geluid uit de voorste speakers kreeg.

BlaBlaBla

• Jaygod
op amazon is iedereen erg tevreden over de Sony MEX-BT3800U, zelfs het bellen via bluetooth is erg goed :) en de prijs is ongv 120 euro!

• Peenutzz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 02:09
Jaygod schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 11:53:
op amazon is iedereen erg tevreden over de Sony MEX-BT3800U, zelfs het bellen via bluetooth is erg goed :) en de prijs is ongv 120 euro!
Had ik maar even gewacht met kopen, ik heb er nog 160 voor betaald :P Ben er wel erg tevreden over in ieder geval. :)

Snel is hetzelfde als langzaam, maar dan sneller.

• The_Ghost16
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-06 22:28
Ik zelf had destijds een alpine autoradio van ongeveer 200 euro. Deze vond ik echt super goed werken in de auto, maar weet helaas niet meer welk model.

Maar mijn ervaring met Alpine is iig erg goed. Hebben ook goede geluidskwaliteit vind ik. Heb verder geen andere radio geprobeerd want dit was de enige bij mij in de buurt met iphone ondersteuning die ook nog redelijk betaalbaar was.

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 00:30

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

Ik gebruik al jaren een Pioneer radio met Bluetooth en losse microfoon (tip, werkt beter dan een radio met de mic in het frontje). Op een klein minpuntje na (mijn huidige telefoon wil niet automatisch koppelen, maar dit ligt aan de leeftijd van de radio die wat achterloopt in ondersteuning en niet upgradebaar is zoals ze tegenwoordig wel zijn...) werkt het perfect. Ik kan bellen en gebeld worden, de geluidskwaliteit is goed (beide kanten op), zelfs op de snelweg en hij kan ook via bluetooth muziek weergeven.
Zolang je bij een goed a-merk blijft (dus geen Marquant van de Kijkshop oid), kan er weinig mis gaan. Elke bluetooth radio ondersteund tegenwoordig ook bluetooth audio weergave en dat protocol is inmiddels zo uitgekristalliseerd dat problemen zoals ik die nog wel heb, niet meer voorkomen.

Ik zou ook eerder kijken naar je andere eisen voor een radio. Pioneer staat al jaren bekent om de kwaliteit van de versterker, Kenwood heeft een hele goede radio ontvanger, Clarion, Alpine en Becker werken gewoon goed.

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

• Jaygod
Ik heb even goed gekeken en vergeleken, inderdaad de Pioneer heeft goede geluids kwaliteit maar mindere kwaliteit met bleutooth bellen, of je moet er een externe mircrofoon bij nemen.

Tevens vind ik de Sony er erg goed uit zien. Ik heb gelezen dat de bleutooth streaming ook erg goed werkt.

Vandaag dus de Sony MEX-BT3800U bestellen :)

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee