Toon posts:

[Sapphire HD 6850] verschil in DVI poorten

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• osseh
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 09:56
hoi,

Ik had een vraag over de sapphire HD 6850 en daarbij voornamelijk het verschil in DVI poorten.
Nou heb ik vandaag de videokaart geïnstalleerd en deze werkt opzich perfect.
Probleem is, ik werk altijd met 2 beeldschermen en nou kwam ik er helaas achter dat maar 1 DVI poort een vga splitter ondersteunt en de ander niet. (DVI I/D)

Is er een andere mogelijkheid (d.m.v. splitters/kabels etc) om met deze videokaart alsnog 2 beelschermen met vga draaiend te krijgen?

(1x displayport, 1x HDMI, 1x DVI-I, 1x DVI-D)

zo niet, geef ik volledig toe dat ik een blunder maakte, en wat verder naar specificaties had moeten kijken!

wie kan mij hierbij helpen!?

R7 3800X, MSI MPG X570, AMD RX 6800, 5TB HDD, 750GB SSD, 32gb 3200mhz, custom WC, Coolermaster G750M, Thermaltake Core P5

• K1pje
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 27-11 07:33
Je kan altijd een actieve displaypoort naar vga/d-sub aanschaffen. Deze zijn best wel betaalbaar. Zie ook: pricewatch

Acties:
  • 0Henk 'm!

• osseh
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 09:56
oke, hier kan ik denk ik wel wat mee.
Nou zit ik alleen nog te twijfelen tussen zo'n ding. of een nieuw beelscherm.
maar toch heel erg bedankt!

Slotje?

R7 3800X, MSI MPG X570, AMD RX 6800, 5TB HDD, 750GB SSD, 32gb 3200mhz, custom WC, Coolermaster G750M, Thermaltake Core P5

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee