Toon posts:

Reclame einde sessie Teamviewer 6

Pagina: 1
Acties:

Anoniem: 120430

Topicstarter
Beste tweakers,

Sinds kort heb ik mijn woonkamer een Zotac systeempje staan voor het kijken van films en luisteren van muziek.
De bediening geschied door middel van een Ipad2 mbv Teamviewer of Apple Remote al naar gelang de wens op het moment. Stel ik start een film dan gebruik ik op dit moment Teamviewer 6 om de boel aan te zetten (VLC) waarna ik Teamviewer weer beeindig of de Ipad dit zelf na een paar minuten doet. Tot zover lukt alles prima, maar na de sessie komt er in het beeld een reclame van Teamviewer "dit was een gesponsorde sessie" etc. Die ik dus niet meer weg kan krijgen want mijn verbinding is inmiddels verbroken.

Natuurlijk kan ik een draadloze muis gebruiken, een dinovo mini, XBMC remote etc. Maar dit werkt goed zolang de (begrijpelijke) reclame na een paar seconden weer zou verdwijnen maar deze moet je echt wegklikken.

Iemand een idee hoe ik van deze reclame kan afkomen ? ( los van een licentie van € 500,- )

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16:10

DataGhost

iPL dev

Categorie open deur: een alternatief programma gebruiken?

Anders iets bakken met autoit, meer kan ik nu even niet verzinnen.

[Voor 38% gewijzigd door DataGhost op 06-07-2011 01:02]

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

synergy

http://synergy-foss.org/
vlc heeft ook gewoon remote control opties (nooit geprobeert maar het is er)

[Voor 52% gewijzigd door Fish op 06-07-2011 01:05]

Iperf

• AmonTobin
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-04 22:20
Teamviewer heeft ook een LAN mode waarbij je de computers in je netwerk lokaal kunt benaderen. Je moet deze optie dan aanzetten op de host PC en vervolgens op de client PC het ip-adres of de hostname van de PC invoeren i.p.v. de code die je normaalgesproken invoert.

Ik heb dit ook geprobeerd en tot noch toe heb ik die vervelende pop-up niet meer gekregen. Ik kreeg op een gegeven moment nog wel een pop-up tijdens het kijken van een film, waardoor XBMC dus minimaliseerde, maar dat was een pop-up voor e.o.a. tip om uPnP in te schakelen en is, -zo gok ik- een eenmalige melding.

Een alternatief is om bij het beeindigen van de sessie niet op het 'kruisje' te klikken van je Teamviewer scherm, maar om het scherm eerst te minimaliseren en vervolgens op je client PC gewoon Teamviewer killen of afsluiten, dan krijg je die pop-up ook niet op je host computer.

[Voor 22% gewijzigd door AmonTobin op 06-07-2011 09:10]

Anoniem: 120430

Topicstarter
Beste heren tweakers, dank voor jullie input. Het probleem is inmiddels opgelost. Door LAN sessies toe te staan en de verbinding vanaf de Zotac te beindigen, krijg ik nog wel de melding maar dan alleen op mijn Ipad. en dat is uiteraard geen probleem.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee