Toon posts:

[Testcase] Verlaten atletiekbaan

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• CasGas
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 01-06 21:16
Vanavond heb ik bij een heeeeeel oud verlaten atletiekbaantje eens wat foto's proberen te schieten. Er is echt weinig meer over van de hele baan, er staat alleen nog een oud verlaten huisje bij zoals sommige foto's laten zien en dat was het ongeveer..
Alles is geschoten met een 7d met 17-40 waarbij sommige met een polar erop..

Alles is klikbaar voor groter..

1

2

3

4

5

6

7

8 Ik heb het idee dat deze foto potentie heeft, maar ik kan er maar niet achter komen wat ik hier precies mis..

Alle kritiek en dergelijke is meer dan welkom..

A7III | 5D3 | 7D | 24 1.4 | 24 TS-E | 40 2.8 | 50 1.4 | 50 1.8 | 60 2.8 | 85 1.8 | 100 2.8 | 135 1.8 | 300 4 | 16-35 4 | 15-85 | 70-200 2.8 II IS | 150-600 G2 | Sony a6300 | 12 2.0 | 16-55 | 16-70 4 | 21 1.4 | 35 2.8

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:15
#3 vind ik wel wat hebben, voor de rest zie ik bar weinig wat mij ook maar enigszins aan atletiek zou doen denken.

The devil is in the details.

• Zakkenwasser
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Foto 1, zou zo wat mooier uitkomen:

(zo vind ik de plant er meer uitkomen)

Waarom kijk je niet of je het gebouw kan binnen komen, urbex is altijd tof ;)

PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]

Anoniem: 22659

Ook ik vind 3 het beste. Dat komt denk ik omdat die het meest gerelateerd is aan atletiek. Het wordt uit de andere fotos niet heel duidelijk dat dit een atletiek baan betreft. Misschien moet je nog even op zoek naar een shot die die baan wat meer introduceert (startblokken, verlaten kleding, finishlijn)...

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee