Ik heb mij net een nieuwe ssd vertex 3 120 gig gekocht. Ik ben bezig met de installatie van windows hierop. Maar het lukt mij niet
In mijn bios zie ik mijn schijf
de bios stat op achi
als ik boot gaat alles goed
de installatie wordt gestart, op het moment ik mijn installatie start (je zit zo de konende bewerkingen)
dan staat erbij windows kopieren praktisch direct een vinkje
maar bij windows uitpakken loopt het telkens mis, het duurt heel lang opeens komt er 1procent en dan komt erop kan de kbenodigde bestanden niet uitpakken
--> mijn bios staat ondertussen op de laatste firmware versie
--> ik heb al met een installatie cd geprobeert te installeern en met een usb stick --> steed hetzelfde
--> mijn schijg is aangesloten op 6gb aansluiting en niet de marvel aansluiting.
--> ik heb ook al eens tijdens de installatie geformateerd en nieuwe partities aangemaakt maar niks dat betering geeft.
ik ben bijna ten einde raad, kan iemand mij helpen?
In mijn bios zie ik mijn schijf
de bios stat op achi
als ik boot gaat alles goed
de installatie wordt gestart, op het moment ik mijn installatie start (je zit zo de konende bewerkingen)
dan staat erbij windows kopieren praktisch direct een vinkje
maar bij windows uitpakken loopt het telkens mis, het duurt heel lang opeens komt er 1procent en dan komt erop kan de kbenodigde bestanden niet uitpakken
--> mijn bios staat ondertussen op de laatste firmware versie
--> ik heb al met een installatie cd geprobeert te installeern en met een usb stick --> steed hetzelfde
--> mijn schijg is aangesloten op 6gb aansluiting en niet de marvel aansluiting.
--> ik heb ook al eens tijdens de installatie geformateerd en nieuwe partities aangemaakt maar niks dat betering geeft.
ik ben bijna ten einde raad, kan iemand mij helpen?