Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 2044

Topicstarter
Gister even op internet gekeken waar ik een wildfire s kon kopen. Een winkel waar ik even langs kon met de vrachtwagen. Gigavolt in amsterdam. Prima bereikbaar.

Onderweg even de telefoon opgehaald voor mijn vriendin.
Nieuwe telefoon, keurig in het doosje.

Thuis doosje open gemaakt. Rotdoosje! Doosje ging kapot.
Telefoon eruit,.. sim erin enzo.. oordopjes even bekeken en daarna de zakjes van de oplader opengetrokken.
Hier zat tot mijn verbazing een internationaal travel stekker in...
Toen werd ik al nerveus...
Op internet staat gewoon in de specs dat hij Nederlands, Engels en Duits heeft.

Telefoon opgeladen.. opgestart en ja hoor... heleboel talen behalve NL!

Wat nu?
Kan ik nog terug met de bon en de opengescheurde verpakking(en)?

Ik kan zo'n wildfire S niet heel makkelijk van NL voorzien toevallig?

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 20531

volgens de website van Gigavolt moet hij ook nederlands hebben.

http://www.gigavolt.nl/HTC-Wildfire-S-White-n959m1093

Wat jij moet doen is de winkel bellen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Gewoon de EN variant gebruiken? * F_J_K heeft sowieso een hekel aan Dunglish vertalingen.

Los daarvan: zit er een abo bij? En zo niet: heb je in de winkel 'besteld' of via internet besteld en alleen zelf afgehaald? In dat laatste geval kan je misschien wat met koop op afstand.

En coulance van de verkoper kan je altijd proberen, wat zeiden ze toen je ze -no pun intended- belde? :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0Henk 'm!

Topicstarter
Kan ik morgen pas doen... wil ik wel voorbereid zijn..

EN.. zou voor mij geen probleem zijn,.. maar mijn vriendin... uh.. hur englies not so goed

[Voor 46% gewijzigd door Anoniem: 2044 op 05-07-2011 21:21]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-05 20:44
Als ie aangeboden wordt in NL, dan moet ie ook in het Nederlands zijn, anders heb je niet het product meegekregen wat je gekocht hebt :)

Je zou wellicht nog wel een NL versie op je telefoon kunnen zetten, maar dan zal waarschijnlijk wel je garantie verlopen/

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-05 03:12

SmartDoDo

Woeptiedoe

-> AND

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 275034

Uit de market MoreLocale 2 installeren, en klaar.

Acties:
  • 0Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 275034 schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 21:27:
Uit de market MoreLocale 2 installeren, en klaar.
echt? krijg je dan ook de meldingen e.d in het NL?

[Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 2044 op 05-07-2011 21:30]

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 2044 schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 21:30:
[...]

echt? krijg je dan ook de meldingen e.d in het NL?
Ja als goed is wel ja. Gewoon proberen zal ik zeggen. Kost je niet eens een minuut werk.
Bij me pa was het wel geluk, hij krijgt alles dan in het chinees.
Laat ons weten of het gelukt is.

Acties:
  • 0Henk 'm!

Topicstarter
MoreLocale 2.... inderdaad ja!
Zo simpel....

Alles is in het NL.. maar dan ook echt alles..
Helemaal top!
_/-\o_

Acties:
  • 0Henk 'm!

Slotje hier dan maar ;-)

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Dat is wel vaker met telefoons, dat ze uit het buitenland komen als je via webshops besteld. Dat heb je met concurrentie op prijs en verschillende prijzen in verschillende landen.

Mooi dat het gelukt is :)

[Voor 7% gewijzigd door Marzman op 06-07-2011 08:19]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16:48

ThinkPad

Moderator Wonen & Mobiliteit
En anders zou je nog altijd een andere ROM kunnen flashen toch? Eentje waar wel NL in zit.

Gas besparen door CV-tuning | Elektriciteit besparen
Geen vragen via privébericht die ook via het forum kunnen a.u.b.

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee