Toon posts:

Game Pc

Pagina: 1
Acties:
  • 216 views

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Typhen
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13-04-2020
Beste tweakers
Ik zou graag jullie mening eens weten over deze computer , zou deze namelijk graag willen kopen.
Kan deze pc wat nieuwe games aan? prijs 529 eurotjes

specificaties :
Voeding : LEPA 500W Silent PSU 12cm Fan
• CPU: Intel 2500 Sandy Bridge (4 x 3300Mhz)
• Moederbord: ASRock H61M-VS
• DVD drive : DVD Rewriter 22x Dual Layer zwart SATA
• Geheugen: Memory DIMM 4 GB DDR3-1333
• Harddisk : Samsung HD 1000GB SATAII
• VGA : ATI AMD HD6670 1024MB
• Soundcard : 6 CH HD Audio (VT1705 Audio Codec)

Thx alvast :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Morphogenesis
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-05 11:21
Ja, hij kan nieuwe games aan. Verwacht geen über hoge settings, 16xAA, etc. Houd rekening met alles op low en het zal ongetwijfeld meevallen ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mr.DJ95
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07:09
wat voor games speel je? en die lepa voeding is niet een aanrader , bespaar nooit op voedingen het is de basis van je systeem , voor de rest is de de 6670 niet echt een game kaart.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Huismus
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-02 23:08
Ik zou iets minder proc nemen en iets meer vga. Daarnaast is een micro-ATX moederbord altijd een beetje beperkt voor de upgrader / overclocker. Zoek anders eens naar een CrossFireX (in geval an de HD6670) of SLi moederbord - dan is de computer makkelijker 'bij de tijd' te houden.

Just my 2 cents

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Typhen
bedankt voor de snelle reacties al.
Ik speel vooral cs, css, cod ;) heb ongeveer een budget van 600 dus ik weet niet of ik hier nog veel meer betere hardware mee kan kopen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Morphogenesis
Oh, en kijk hier eens naar: reviews: Tweakers.net Best Buy Guide: editie juli 2011

Goedkoper en beter. :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Huismus
Typhen schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 20:37:
bedankt voor de snelle reacties al.
Ik speel vooral cs, css, cod ;) heb ongeveer een budget van 600 dus ik weet niet of ik hier nog veel meer betere hardware mee kan kopen.
Als je echt een pc koopt voor gamen dan is een groot scherm zeker handig. Wat headshots maken op een 21 inch gaat zeker makkelijker dan op een 18 inch, al moet je wel weer geen VGA hebben die dat aankan (dan komt de HD6670 misschien wel wat tekort voor FullHD)

Edit: Voor goedkope VGA's kun je altijd eens een kijk nemen in V&A, daar zijn de prijzen van vorige generatie kaarten vaak heel, heel erg laag (GTX 470 voor 100 EUR, in die buurt)

[Voor 14% gewijzigd door Huismus op 05-07-2011 20:41]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Typhen
is de Budgetgamesysteem beter als deze setup? en ik woon nu in belgie als ik iets bestel op een link daar krijg ik dat dan als 1pc volledig of alles appart

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Morphogenesis
Budgetsysteem heeft betere videokaart en mindere processor. Gezien jij wil gamen lijkt me dat een betere investering omdat een videokaart meer invloed heeft op een game dan een processor :)

En het beestje heeft ook een betere voeding. Zoals eerder gezegd staat of valt je systeem daarmee.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Typhen
als ik nu een systeem koop via tweakers zit die dan volledig in elkaar al? of moet dat nog gebeuren?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Huismus
Je koopt het systeem niet via Tweakers, Tweakers is een onafhankelijke partij die een computer samenstelt die the most bang for the buck bied. De links verwijzen door naar de PriceWatch, dat is net zoiets als kieskeurig.nl, het houd de prijzen van andere (internet)winkels bij.
Dus nee, de computer zit niet in elkaar, dit zul je zelf moeten doen (en winkels zoals Azerty en Alternate doen het ook voor geld. €50,-, kost het bij Alternate, en dat is veel als je het zelf kunt))

Kijk hier ook eens; http://tweakers.net/pricewatch/bestelkosten/176341

[Voor 8% gewijzigd door Huismus op 05-07-2011 21:35]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Typhen
okay , stel nu dat ik bij het budgetgamesysteem wat wil aanpassen voor iets beters kan ik hier nog iets aan verbeteren? of best zo laten?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Anoniem: 303530
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Tweakers.net verkoopt geen systemen. Elke 2 maanden zoeken een paar g33ks (lees: de community) uit wat de beste samenstelling is voor je geld. Een tientje duurdere processor of toch maar een snellere videokaart? hmmm...

Daarbij moet ik wel vermelden dat de systemen bedoeld zijn als uitgangspunt. Als het RAM volgende week €10 in prijs stijgt gaan we geen nieuwe BBG maken, dat mag je zelf uitzoeken ;) . Als je €50 minder te besteden hebt, of juist meer, of speciefieke wensen hebt. Idem.

De componementen van dit systeem kun je bestellen bij de willekeurige, goedkoopste of niet, webwinkel. Deze krijg je dan los geleverd tenzij je bij een webshop bestelt die assemblage aanbied.

Advies bij het zelf aanpassen van dit systeem is toegestaan. Maar lees dan wel het CSL beleid door. Om te voorkomen dat we 50 topics per week krijgen gebruiken we daarvoor centrale topics: Best Buy Guide overzichtstopic. Het maakt niet heel veel uit welke je kiest.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee