Naar aanleiding van het relatief populaire [Twitter] wie doet het en onder welke naam?-topic en met de gedachte dat er ook genoeg mensen zijn die het gebruiken voor professionelere zaken dan 'Help, ik zit vast in m'n toiletpot en de knoppen een en twee zijn stuk #hulpgevraagd'. Er zijn dan ook zat gereedschappen om bv je volgers fatsoenlijk en overzichtelijk te rangschikken (Tweeter Karma). Met Twitition kan je petities per Twitter tekenen en Twitalyzer checkt je statistieken.
Al met al, sterker nog, zoveel nieuwe tools zijn er op de markt gekomen dat door de bomen het bos amper meer zichtbaar is. Zeker als de tweedeling gratis vs betaald gemaakt moet worden. Welke no-cost tools gebruik jij, waarom en zijn er nog apps die jij vindt dat er moeten zijn? Ik zelf zou bijvoorbeeld graag een automessager zien op 't moment dat ik een volger erbij krijg (misschien ook eentje als iemand vertrekt?
) en heel veel services zijn betaald. Ik ben benieuwd waar jullie allemaal gebruik van maken collegae!
Al met al, sterker nog, zoveel nieuwe tools zijn er op de markt gekomen dat door de bomen het bos amper meer zichtbaar is. Zeker als de tweedeling gratis vs betaald gemaakt moet worden. Welke no-cost tools gebruik jij, waarom en zijn er nog apps die jij vindt dat er moeten zijn? Ik zelf zou bijvoorbeeld graag een automessager zien op 't moment dat ik een volger erbij krijg (misschien ook eentje als iemand vertrekt?

[Voor 10% gewijzigd door Jejking op 05-07-2011 18:38]